Deel 1 Mooiste horloge verkiezing van HF 2022. 151122 Formeel gesloten maar mooie polls neem ik altijd mee. Maar wacht er niet meer op 😎

En sinds wanneer kan dat niet leuk of mooi zijn? Daar trek jij je toch ook niet van aan met je Pokemon plakplaatjes :sunglasses:

2 likes

#hashtaglikhem.

1 like

Ik stemde op de verkeerde wou de Coltrane kiezen maar drukte per ongeluk de Grand Seiko.

1 like

Zeer kwalijk. Pek en veren voor deze man aub…

Ik heb het topic niet doorgelezen, maar ik gooi er ook maar een poll in!

• Cartier Santos
  • Oris x Fratello BCPD
  • Grand Seiko SBGJ219

0 stemmers

5 likes

Verdorie die Santos medium, wat heerlijk. Elke keer als ik er één voorbij zie komen moet ik hem hebben.
Staat nu definitief op het lijstje.

5 likes

Hoe zie je het verschil eigenlijk tussen de medium en large?

1 like

Ik weet dat Jasper ongeveer dezelfde polsmaat heeft als ik. Een Large zou veel te groot zijn op de foto.

1 like

Okay, er is dus niet iets anders aan de wijzerplaat oid.

Large heeft de datum op 6. Medium heeft die niet.

3 likes

Oh ja, dat ook.

1 like

Ah kijk! dank je.

1 like
  • Omega Speedmaster
  • Rolex Seadweller
  • Rolex Explorer 2
  • Rolex Airking

0 stemmers

2 likes

Hij is gaaf inderdaad :sunglasses:

De large gaat ook, lug to lug is hij maar 48 dacht ik, maar het is wel een blok glimmend staal om je pols. De medium staat wat eleganter. En geen date :+1:

1 like

Vette GS ook!

1 like

Sja, her en der zie je mensen ook op de standaard horloges stemmen. Aan de ene kant, zonde. Aan de andere kant, kennelijk houden mensen gewoon van eenheidsworst en dat mag ook.

Ik doe wel een gokje voor de top 5.
1 Rolex Submariner
2 Rolex Datejust
3 Omega Speedmaster
4 Omega Constellation
5 Een Fortis nogiets

En dat is ook gewoon goed natuurlijk.

1 like

Echt niet. Stemmers hoeven de afschrijving zelf niet te nemen, dus kunnen ze stemmen op wat ze echt mooi vinden.

9 likes

Heb ik al gewonnen?

2 likes

Nog niet.

1 like

Dat zou zomaar kunnen. Ik vind deze configuratie bijvoorbeeld erg tof. Super klassiek, want TT DJ, maar toch even anders met het rosegoud en de slate plaat. Een kunstwerkje. Heb hem hier weleens gezien, maar weet niet meer van wie.

Sorry voor offtopic :grin:

5 likes