Ik wil er graag 2 nominaliseren
De Breitling 817 van @Brick
De Zenith Chronomaster Sport Pink van @DVR
Regels wat bijstellen. Iedere gebruiker mag maar 1 horloge nomineren.
@SpringDrive zijn enthousiasme wordt nog goed gerekend. Er bestond nog geen regel op dat moment.
Aangepast
Ik draag de IWC Edison voor van lid AMV8. Een uniek ontwerp voor de niet bang uitgevallen vintage liefhebber.
Mooi idee!
Ik nomineer dan de Grand Seiko SBGY007 van @peter_bij_de_tijd Ongelooflijk understated en zeer bijzonder uurwerkje
Mijn nominatie gaat naar de Bulova Jetstar van @Knutselkoning.
Die straalt zoveel warmte en vooral klasse uit in een vintage/klassieke stijl!
Top!
Ja zeker wel Jan
Ik stem voor de Staudt van @Tuur1968
Ik kan geen originele foto terugvinden van zijn exemplaar met Carpe diem op de wijzerplaat.
Zo mooi
Prachtig en leuk topic. Dank dat je het stokje van mij overneemt @Kad
Moeilijke keuzes als je niet je eigen horloges mag laten meedingen.
Maar ik heb mij beperkt tot deze 2, waarvan ik uiteindelijk de Patek kies.
.De Patek 5170G van @bwatched.
Misschien dat iemand anders nog deze mooie daytona kiest
Zie post 21 hiervoor, al genomineerd
Nuf said
Dubbele inzendingen mogen hoor. Een deel van de fun van zo’n topic is mooie horloges zien passeren. En we missen nog veel kanonnen in de line-up.
Heel makkelijk.
De glassbox Carrera-serie van TAG Heuer was natuurlijk al heel spectaculair: nieuw in-house uurwerk, een mooie 39 mm, heerlijke vintage looks, maar met modern gebruiksgemak: 100m WR, bol saffier en 80 uur PR én goedkoper (en een stuk minder saai) dan een Speedmaster.
Maar deze zomer mocht ik een, zo mogelijk, nog gavere versie irl aanschouwen: de Skipper. Volgens mij heeft nog niemand op HF er een. Ik was graag de eerste geweest. Maar ja, vind het nog steeds best een hoop geld, voor een horloge. Hopelijk komt ie er nog eens. Wat mij betreft, sowieso, dé release van 2023.
Mijn grail watch, in ieder geval.