Vorige jaar toverde @Brick een leuk initiatief naar boven: Verkiezing van het mooiste horloge van HF.
Toen won de Zenith El Primero E-Commerce nipt van een Lange. Het zal aan de stand van de maan gelegen hebben waarschijnlijk. Het einde van het jaar nadert; “Pretty Woman” moet allicht haar kroontje afstaan, dus tijd voor een nieuwe verkiezing.
Smaken evolueren, we blijven met z’n allen nieuwe horloges kopen … dus tijd voor een re-match.
Nieuwe regels: 1: je mag geen eigen horloge insturen (dus mag je niet hetzelfde referentienummer bezitten)
2: het horloge dat je instuurt moet openlijk in bezit zijn van een HF lid
De komende 2 weken mogen jullie je nominaties insturen. Tussen Kerst en Nieuw gaan we aan de slag met kiezen.
Mooie traditie in wording! En om meteen een nominatie erin te gooien: het eerste horloge dat boven komt drijven als ik aan de mooiste, meest bijzondere aanwinsten van dit jaar terugdenk, is toch wel de Christiaan van der Klaauw Planetarium. Niet in de laatste plaats door het 3-delige topic dat @mauzer hieraan heeft gewijd.
Plaatje erbij (hergebruikt van het hierboven gelinkte topic):
Ik ga in dit geval mee met @peter_bij_de_tijd
Dit Christiaan vd Klaauw horloge van @Mauzer is ook bij mij blijven plakken. Sindsdien ben ik fan… ( van het horloge hè )
Ik nomineer de Tudor van @pasd Dan!!
Als er een iemand is die zijn Horloge Passie met zijn Tudor zo trouw in stand houd,
dan is het onze gewaardeerde “Dan” wel,
met zijn schitterende Tudor Pelagos.