Deel 1: Mooiste horloge verkiezing van HF 2023 - geen eigen horloge!

Vorige jaar toverde @Brick een leuk initiatief naar boven: Verkiezing van het mooiste horloge van HF.

Toen won de Zenith El Primero E-Commerce nipt van een Lange. Het zal aan de stand van de maan gelegen hebben waarschijnlijk. Het einde van het jaar nadert; “Pretty Woman” moet allicht haar kroontje afstaan, dus tijd voor een nieuwe verkiezing.

Smaken evolueren, we blijven met z’n allen nieuwe horloges kopen … dus tijd voor een re-match.

Nieuwe regels:
1: je mag geen eigen horloge insturen (dus mag je niet hetzelfde referentienummer bezitten)
2: het horloge dat je instuurt moet openlijk in bezit zijn van een HF lid

De komende 2 weken mogen jullie je nominaties insturen. Tussen Kerst en Nieuw gaan we aan de slag met kiezen.

29 likes

Leuk idee!

Yes, tof topic! Kan niet wachten op al die mooie klatsers!

Nice ! :slightly_smiling_face::ok_hand:

Ik nomineer zelf een nichtje van Pretty Woman . Ander binnenwerk, andere kleurstelling; maar ook zeer mooi.

Zenith El Primero Manufacture Edition.

Kan zeer stijlvol


Doet het ook goed in een speelse setting

26 likes

Ik nomineer deze van @vierport

29 likes

Mooie traditie in wording! En om meteen een nominatie erin te gooien: het eerste horloge dat boven komt drijven als ik aan de mooiste, meest bijzondere aanwinsten van dit jaar terugdenk, is toch wel de Christiaan van der Klaauw Planetarium. Niet in de laatste plaats door het 3-delige topic dat @mauzer hieraan heeft gewijd.

Plaatje erbij (hergebruikt van het hierboven gelinkte topic):

43 likes

Ik blijf zelf op deze King Seiko LE terug komen, @FRANS3 post altijd prachtige foto’s van zijn exemplaar.

Misschien niet het meest precieze uurwerk, maar het blijft een plaatje met mooie afmetingen.
:black_heart::brown_heart:🩶

35 likes

Ik ga in dit geval mee met @peter_bij_de_tijd
Dit Christiaan vd Klaauw horloge van @Mauzer is ook bij mij blijven plakken. Sindsdien ben ik fan… ( van het horloge hè :wink: )

Ook hier een andere foto van datzelfde topic:

24 likes

Ik nomineer deze van @stefanketelaars

52 likes

Mijn beste,

Ik nomineer de Tudor van @pasd Dan!!
Als er een iemand is die zijn Horloge Passie met zijn Tudor zo trouw in stand houd,
dan is het onze gewaardeerde “Dan” wel,
met zijn schitterende Tudor Pelagos. :watch:

a4a61f29996f6e7c2ed500b39dae9729bae45f93_2_374x499

Orologio Signaturis Temporis :wink:

23 likes

Ik nomineer de A. Lange & Söhne Datograph Up/Down Platinum van @Bauhaus

44 likes

Voor mij op dit moment de VC van @ElChueco. Ik snap echt niet dat niemand die oppikt.

30 likes

Ehhhh we hebben toch 14 dagen de tijd? :innocent:

1 like

Huh? Waarvoor?

Oh, die is ovb verkocht hoor.:+1:

1 like

Ah, iemand met smaak. Duurde wel absurd lang imo.

1 like

Om in te zenden, om te nomineren zeg maar.

1 like

Ik ben misschien niet de makkelijkste meer met inruil ed. Ik weet ondertussen wel wat ik wel & niet wil. :+1::grimacing:

1 like

Snap ik, maar in cash was het ook de hoofdprijs niet bepaald.

Anyway, back on topic maar weer. :+1:

1 like