Deel 1: Mooiste horloge verkiezing van HF 2025 - geen eigen horloge!

Je bent lekker bezig he.

!

1 like

Al goed en wel, maar is er nog een 817 aanwezig op het forum nu?

1 like

ben bang van niet… er waren er recent 3…

Ik weet van 2, maar die 2de is hier ook vertrokken dacht ik.

1 like

wie bezit deze?

en we gaan door naar de volgende ronde:

1 like

Heeft er één op HF te koop gestaan. Rond april dit jaar verwisseld van eigenaar.

op de valreep meegenomen :wink:

Wat een werk zit daarin! :clap:t3::clap:t3:

3 likes

Het enige wat ik mis in deze verkiezing is dat de gebruikers van de vintage hoek niet meelezen in het rode gedeelte. En dus ook niet elkaars horloge(s) tippen. Het is niet anders, ik heb mijn like al gegeven.

1 like

Ja, het rode is het centrale plein van dit forum. Wat mensen die reclame maken in de uithoeken van dit forum zou een hulp zijn.

Trouwens, een “de mooiste vintage” zou ook een hele leuke verkiezing zijn. Wel duidelijk de grens van leeftijd trekken.

1 like

Volgend jaar - als ik een edit-knop heb. :+1:t3:

@W2W had er 1 en @Sanderrr en me and myself.

Dus vraag mij af of er nog 1 rondzwerft op het forum.

1 like

Die van mij is op het HF gebleven. Toch @Nobler ?:blush:

2 likes

Ja die was mooi, mijne heeft niet eens op HF te koop gestaan volgens mij.

6 likes

Snap niet dat je die ooit verkocht hebt :sweat_smile: voor zo een ingenieur of wat was het :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er waren er 3. De vorige mooiste horloge verkiezing heeft me op het spoor gezet. Ik nam hem deze zomer over van @W2W. Mijn favoriete horloge sindsdien. Ik post hem regelmatig. Die van mij zou deze verkiezing nooit winnen omdat hem aan te zien is dat hij sinds 1975 goed gebruikt is. De andere 2, van @Brick en @Sanderrr waren (in mijn ogen) smetteloos, dus zullen uit de partij komen die de Italiaanse overheid een aantal jaren geleden ‘en bloc’ op de markt bracht (waardoor het aantal bekende exemplaren ongeveer verdubbelde tot ongeveer 150 stuks). Wat mij betreft vind ik een horloge dat aan te zien is dat het 50 jaar oud is interessanter. Momenteel is dit voor zover ik kan nagaan dus de enige op HF.

2 likes

om as we speak

7 likes

Weet eigenlijk niet meer wat ik met de opbrengst van de 817 gedaan heb :thinking: Toch wel jammer dat die eruit is, moeilijk om in die staat terug te vinden…

Voor de Ingenieur heb ik de Sub verkocht, mooie upgrade dus :sunglasses:

3 likes

Ah mooi stukje geschiedenis.

Die van mij kwam niet uit de 40 folgore.

Die van @Sanderrr wellicht, maar denk het ook niet, daar die geen EI nummer in het achterdeksel had.

Heeft natuurlijk ooit iemand er uit gepolijst. :grimacing:

1 like