Hier zijn we weer. In 2024 hadden we geen “mooiste verkiezing”, maar dat is geen excuus voor 2025.
We gaan met zijn allen op zoek naar de allermooiste van dit forum. Smaken evolueren, velen van ons zijn koopziek, en hier en daar slaagt een merk er in om wat moois te introduceren … dus tijd voor een re-match.
Regels: 1: je mag geen eigen horloge insturen (dus mag je niet hetzelfde referentienummer bezitten)
2: het horloge dat je instuurt moet openlijk in bezit zijn van een HF lid en in 2025 op het forum gepost zijn
3: je mag maar één horloge nomineren
4: bij minder geposte/bekende horloges zou het een hulp zijn als je de eigenaar tagt.
Tot Kerstdag mogen jullie je nominaties insturen. Tussen Kerst en Nieuw gaan we aan de slag met kiezen. Wordt het dit jaar weer een chrono? Of eens een duiker? Een dress-watch lijkt logisch…
Oh ja, niet boos zijn op de jury, want die heeft altijd gelijk. Ik ben er me bewust van dat niet iedereen de regels zal volgen, dat tracht ik er zo goed mogelijk uit te filteren.
Ook in 2025 een eervolle vermelding voor de Patek die 2023 won (inmiddels om de pols van @Brick), maar de absolute winnaar is voor mij niet moeilijk. Die 222 van @ElChueco.
Er is al veel moois genomineerd en er komt vast nog veel. Ik wil als GS fan zijnde een buitenbeentje nomineren, maar die het zeker verdient. De Credor Eichi II van @amusicar .
2025 was overduidelijk het jaar van de speedymoon hier op het forum. Bij deze wil ik speedmasterguru @Watchstick_81 nomineren met zijn 1987 exemplaar. Maar hij was zeker niet de enige die een prachtexemplaar te pakken kreeg.
Nou ja, dan moet ik meteen denken aan de Heuer Autavia GMT Pepsi, van @CarWatch . Wat een beauty is dat! Moest overigens wel even zoeken naar een post met een foto van (alleen) dit horloge. Ook meteen een teken dat hij dit horloge sowieso veel te weinig post.
Nou ja, deze nomineer ik, dus.