Dat is ontzettend aardig en bovendien een tikje onverwacht Coenraad! Hartelijk dank daarvoor. Ik draag hem erg graag en vaak, want hij lust vele bandjes en kan bij vrijwel elke outfit.
Dank dank @TagEd ik zal mm morgen ophalen uit de kluis en een even een paar goede pica’s van maken ![]()
Van nu archief ![]()
Elke post gezien. En alleen maar likes uit gedeeld. Wat een ongelooflijk eye-gasm aan horloges. Droommateriaal
De kleur van de wijzerplaat en de uitstraling; prachtig!
Hartelijk dank! ![]()
Thanks! Deze komt uit 1986 (tweede aankoop) en ik waande me hier op HF een influencer, want velen volgden na mijn 1987 aankoop ![]()
Ik wilde de Reverso van @FRANS3 nomineren. Omdat ik van Reverso’s houd, het liefst in wit, maar de zijne heeft irrtant genoeg een hobnail guilloche, wat ik veel toffer vind dan een golfpatroon.
Andere honorable mentions? De Patek chronograaf van @Brick, de Calatrava van @JohnvdT.
Maar ja… Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
De 45GS van @illewoare. Het Daini Seikosha logo, de kast, de afwerking, maar bovenal dat uurwerk. Met het vogeltje op het opwindrad, de power reserve op de achterkant, het nieuw ontwikkelde dual impulse escapement, de ferme bruggen en de volledige balansbrug… Geweldig. En nog hi-beat ook. En zie dat dan eens perfect in de gekozen kastmaat passen! Letterlijk alles klopt hier aan.
Prachtige horloges worden hier genomineerd, maar ik vind het zelf ook leuk om wat betaalbare opties te nomineren!
Hierbij mijn nominatie, deze prachtige Seiko Crown van @JMD
Dank
voor de nominatie ![]()
Ik nomineer, net als Anthony, ook deze fantastische De Ville van @flowert
Op deze foto om mijn eigen pols