Deel 1: Mooiste horloge verkiezing van HF 2025 - geen eigen horloge!

Dat is ontzettend aardig en bovendien een tikje onverwacht Coenraad! Hartelijk dank daarvoor. Ik draag hem erg graag en vaak, want hij lust vele bandjes en kan bij vrijwel elke outfit.

3 likes

Dank dank @TagEd ik zal mm morgen ophalen uit de kluis en een even een paar goede pica’s van maken :facepunch:

Van nu archief :hugs:

12 likes

Elke post gezien. En alleen maar likes uit gedeeld. Wat een ongelooflijk eye-gasm aan horloges. Droommateriaal

5 likes

Deze unicorn van @flowert mag in dit overzicht zeker niet ontbreken.

34 likes

De Tudor Ranger van @PaulRush.

12 likes

De kleur van de wijzerplaat en de uitstraling; prachtig!

Hartelijk dank! :smiling_face:

Thanks! Deze komt uit 1986 (tweede aankoop) en ik waande me hier op HF een influencer, want velen volgden na mijn 1987 aankoop :smile:

3 likes

Ik wilde de Reverso van @FRANS3 nomineren. Omdat ik van Reverso’s houd, het liefst in wit, maar de zijne heeft irrtant genoeg een hobnail guilloche, wat ik veel toffer vind dan een golfpatroon. :slight_smile: Andere honorable mentions? De Patek chronograaf van @Brick, de Calatrava van @JohnvdT.

Maar ja… Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

De 45GS van @illewoare. Het Daini Seikosha logo, de kast, de afwerking, maar bovenal dat uurwerk. Met het vogeltje op het opwindrad, de power reserve op de achterkant, het nieuw ontwikkelde dual impulse escapement, de ferme bruggen en de volledige balansbrug… Geweldig. En nog hi-beat ook. En zie dat dan eens perfect in de gekozen kastmaat passen! Letterlijk alles klopt hier aan.

27 likes

De rolex van @seikoepson. Blijft een geweldig horloge om naar te kijken

8 likes

Prachtige horloges worden hier genomineerd, maar ik vind het zelf ook leuk om wat betaalbare opties te nomineren!

Hierbij mijn nominatie, deze prachtige Seiko Crown van @JMD

19 likes

Ik had ook de Tudor van @Pagode :star_struck:

Dan is mijn nominatie de Breitling van @Boetje !

25 likes

Dit wordt een spannende verkiezing, zoveel moois!

1 like

Ik zou de Patek van @JPM willen nomineren

:slightly_smiling_face::+1:

24 likes

Dan gooi ik maar het witgouden priapisme van @JohnvdT in de strijd. :eggplant:

28 likes

Ik nomineer de Strela van @Omega_73

12 likes

Dank :pray: voor de nominatie :sweat_smile:

1 like

Ik nomineer, net als Anthony, ook deze fantastische De Ville van @flowert

Op deze foto om mijn eigen pols :coffee:

20 likes

Dank je ,leuk te horen dat er meer mensen mijn Snowflake kunnen waarderen @NOAD :boom: :boom:

3 likes

Ik nomineer de Patek van @doublequickset.

Zijn foto:

23 likes

De Monaco van @myfriendscallmeKC :ok_hand:

26 likes