MrMojo found a loophole.
![]()
![]()
Bij deze nomineer ik de Patek Philippe 5170g-010 van @tompj. De eerste Patek met een eigen in house chronograph uurwerk (handwinder).
Prolongeren gaat niet meer, maar een oud winnaar zou best wel weer eens een opnieuw winnaar kunnen worden ![]()
Foto schaamteloos gejat
Ik kan in eer en geweten slechts 1 horloge nomineren, en dat is de Ketelaars Terra Luna van @stefanketelaars.
Verhaal, esthetiek, techniek, handwerk, passie, dit ding heeft het gewoon allemaal.
Het is nog niet helemaal af begreep ik, maar dat betekent vooral dat ik ‘m volgend jaar hopelijk gewoon nog eens mag nomineren ![]()
Schitterend. Blijken er twee te zijn. Moet je dringend eens meer posten @tompj , zou fijn zijn samem met de JLC van @Brick in 1 foto. (Niet bewerkt).
Als jullie dat flikken keur ik het goed ![]()
@Brick , dan moet je wel nog 2 voorgaande inzendingen verwijderen.
Zoveel schitterends te vinden op het forum, ik zou moeite hebben om zelfs maar een top 100 te kunnen maken!
Sowieso; al het bovenstaand is Erg gaaf!!
Maar eentje die er naar mijn mening Zeker bij hoort is deze van @YY77
Ik zit in het buitenland.
Wordt een foto na oud en nieuw. ![]()
Ik kan de Pikachu en de datograph echt niet intrekken. Onmogelijk. Dan zal iemand anders deze pp en jlc moeten nomineren ![]()
![]()
Iemand deze van @Brick al gepost?
Ik ben geen Rolex fanboy maar mooier dan dit wordt het gewoon niet. Als ik morgen de loterij win kan ik zo’n prachtige ALS of PP kopen maar dit is uniek.
![]()
Deze had ik ook in gedachten om te nomineren. Lezend door de reacties zag ik hem al komen, bijdeze dus een extra nominatie!
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Dank je Richard,
Ik had geen idee toen je die foto even wilde gebruiken. ![]()
![]()
Nee, helemaal niet. Maar Brick aast op een verlenging van de titel “mooiste horloge” met zijn PP.
En nu wordt hij genomimeerd met een ander horloge, en is de PP nog steeds niet genoemd.
Bij deze nomineer ik de Jaeger LeCoultre van @Brick. Ik ben er erg jaloers op. Prachtig dun horloge met zeer dun mechanisch uurwerk. Een waar toonbeeld van ingetogen stijl.
Ja, die @Brick weet wel wat mooi is!
Edit: ik zie dat we door de mand zijn gevallen. In dat geval nomineer ik de PP van Brick…