Deel 2 Mooiste horloge verkiezing HF 2022!

Zo hier is die dan Het mooiste horloge horlogeforum verkiezing 2022!

50+ keuzes, niet eenvoudig om hier een minder mooi horloge tussen te vinden, maar we gaan het wel doen. Kies het mooiste horloge!

Dubbele winnaars van de vorige poll staan in deze poll maar 1 keer.

Vanwege technische redenen is de poll helaas in 3-en gehakt. (je kan maar maximaal 20 keuzes hebben in één poll)

We krijgen dus min of meer een een top 3, waarvan we nog 1 keer een keuze moeten maken om een overall winnaar te krijgen!

Ik ben benieuwd of mensen zich al willen wagen aan een top 3 voorspelling!

Veel plezier en veel wijsheid bij je keuze!

Deel 1

0 stemmers

3 likes

Oh jee. Dit gaat niet goed. Even oplossen

Deel 2

0 stemmers

3 likes

Mis een glashutte…

Deel 3

0 stemmers

3 likes

Glashütte Original only deze mis ik 1 stem

Mijn horloges staan er niet tussen, dus deze poll is per definitie nutteloos.

1 like

Erg toffe horloges zwerven er hier op het HF rond!

Ik vind het wel jammer dat er maar weinig edelmetaal horloges de finale hebben gehaald…

1 like

Nog niet verkocht?

wilde een stem uitbrengen op mijn eigen inzending, sta er alleen niet tussen! welke moet ik nu in hemelsnaam kiezen?

Monsterklus! :+1: Alleen jammer van die bestandsnaam in de foto van de Grand Seiko SBGK005 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik mis hem niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Euh die is niet van mij die blauwe…bedoel je de seaq? Veel ruilvoorstellen…maar net niet…

1 like

Lekker op m’n eigen horloge stemmen, hoppaaaaa :rofl::nerd_face:

3 likes

Makkie!

Lange
Patek (die moonphase variant)
Moser Streamliner

Klaar :ok_hand:

3 likes

Speedmaster Moonwatch, Seamaster 300M en Aqua Terra. Mooi, bereikbaar en draagbaar.
… ik heb iets met Omega volgens mij! :see_no_evil:

:beers:

5 likes

Ik mis die van mij ook? Dacht dat er per inzending van een lid het horloge met de meeste stemmen werd meegenomen in deze poll?

@Brick ?

Tuurlijk, heb ik ook gedaan. ook al was het die van @Brick, ik zag dat @Sanderrr het ook al gedaan had :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Klopt. Dat is misgegaan, was zo een gepuzzel. Staat gelukkig nog een andere seamaster tussen om te stemmen :see_no_evil:

1 like

2 vd 3 heb ik.:+1:

2 likes

Is toch ook een no brainer :wink:

2 likes