Deel 2: Mooiste horloge verkiezing van HF 2025 - selecteren!

Als 2de optie, je gaf het slechte voorbeeld he :wink:

1 like

Maar die moet er eigenlijk nog wel tussen hoor.
Mag ik die anders alsnog nomineren?

2 likes

Nee , wordt niet meer te volgen als ik dit toe laat.

1 like

Oké, dat snap ik ook. Het zij zo. :+1:

1 like

Reclame maken dus

7 likes

Ik heb het gevoel dat bij sommige stukken niet de meest flaterende foto in het lijstje staat…

1 like

Super, we hebben een organisator voor 2026 :sunglasses:

3 likes

Bedoel je toevallig ook bij die van mij? :sweat_smile:

Mijn pogingen tot constructieve kritiek vallen wel vaker niet in goede aarde…

1 like

Nja, deze foto doet 't m echt wel hard voor mij.

Die twee lijntjes van de afwerking die knal midden door de centers van de robijntjes lopen. Grijs/goud/wijn, goddelijke drie-eenheid qua kleur. En dan die ronde vormen. Ik ben sowieso voor de mooie ronde vormen, zowel in auto’s als vrouwen, maar voor horlogebinnenwerken absoluut ook.

Hnnnggg. Ik zou die als wallpaper zetten maar dan krijg ik geen werk meer gedaan. :smiling_face_with_tear:

1 like

Schaamteloze sluikreclame

3 likes

Ik ga nu de heel onpopulaire mening geven dat ik van deze 2 de DJ het mooiste vind. Doe mij de dualtime maar :sweat_smile: krijgt die nog draagtijd?

1 like

Dank! Heerlijke handwinder inderdaad. :heart_eyes:

heb zelf het binnenwerk van de 5170 van @Bwatched als wallpaper…
:facepunch:t2::sweat_drops:

2 likes

Zo in het voorjaar weer naar de kluis, daar ben ik al een maand of 3 niet geweest.

Dit is wel echt naar favoriet gegroeid, maar gelukkig zijn er mensen met andere smaak. Maakt het wel zo leuk toch?

1 like

Zo is dat helemaal, en dat blijkt ook juist in dit topic wel weer als we naar de verschillen tussen al deze genomineerde horloges kijken.

O.k., even promoten, dan.
Ik heb de schitterende Heuer Autavia GMT Ref. 2446c, van @CarWatch, genomineerd. Veel cooler wordt 't niet, imo. :person_shrugging: :sunglasses:

Dus, scroll even naar boven :arrow_up:, naar nummer
Cijfer GIFs - Find & Share on GIPHY

Óf…
er is ook een horloge van mij genomineerd. Dit is een van de meest betaalbare horloges uit de verkiezing. Maar ik vind 'm heel leuk.
20250826_174038

20250826_173818

Dus, scroll even omhoog :arrow_up:, naar nummer
Cijfer GIFs - Find & Share on GIPHY
en vote for the underdog! :blush:

Thank you!! :+1: :beers:

Heerlijk horloge! Topper!

moet zeggen dat ik een reguliere autavia toch mooier vind. :innocent: Maar goed ieder zo zn ding.

Leuk topic! Mooie inzendingen. Maar ja, van die Reverso en SBGW heb je wel heel erg slechte foto’s gebruikt. Voor de beeldvorming:

De foto van de Eichi II doet 'm ook geen plezier, trouwens. Of die ene Vacheron Patrimony. Zo zijn er wel meer matige foto’s te vinden.

Dat gezegd, er komt hier heel erg veel geweld voorbij wat ik heel erg mooi vind. En met geweld bedoel ik niet per se de duurdere horloges. Natuurlijk vind ik de Pateks van @JohnvdT en @Brick geweldig, net als de Lange Moonphase en de Eichi II, waarbij het me helpt dat ik de laatste vast heb gehad.

Maar ook bereikbaardere horloges zoals de Raymond Weil van @Anthony, de Longines Silver Arrow, en de Omega DeVille met kleine seconde zijn gewoon heel erg mooi. In het handje vind ik de Millesime zelfs boven z’n gewichtsklasse boksen.

1 like