Deel 2: Mooiste horloge verkiezing van HF 2025 - selecteren!

Misschien toch eens de openingspost.

Ik stem op @Stifstaf zn ex

6 likes

De mooiste, kijk de wijzerplaat echt adembenemend en de rust die het uitstraalt en de indices hoe het licht erop valt.

Dan moet je deze hebben het kan nog de prachtige Longines van @rhb. Rutger.

REGEL :four: :nine:

6 likes

Nog even deze fantastisch mooie Omega van @Meistersinger onder de aandacht brengen.
Dit horloge verdient het!!:watch:

8 likes

Hier nog een extra zetje voor de Omega van @Meistersinger :sunglasses:

13 likes

Stop maar met de verkiezing…

DIT IS DE WINNAAR :partying_face: :partying_face: :partying_face: :fireworks: :fireworks: :fireworks: :tada: :tada: :tada: :confetti_ball: :confetti_ball:

1 like

Zeker ook mooi. :+1: Sowieso een van mijn absoluut favoriete horlogemodellen. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze is wel zo bijzonder dat hij extra aandacht moet krijgen. De details (kleurtjes op de subdials bijvoorbeeld) maken dit echt subliem. (Post 24!)

Deze is bijzonder betaalbaar én extreem fraai. Of het dé mooiste is weet ik niet, maar misschien wel de mooiste die velen zouden kunnen bemachtigen en daarom deze shout-out. (Post 35!)

Thanks @Kad voor het monnikenwerk!

10 likes

Dan promoot ik hierbij post 23. Ditmaal op de originele band.

Mijn eigen stemmen zijn gegaan naar de alom geprezen DeVille van @flowert en de Zenith A385 van post 10.

8 likes

Even de vintage Monaco in het zonnetje zetten

31 likes

Kan je iets verder inzoomen? Ik kan dat ene groefje nauwelijks zien. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Héél lekker en ook nog met de originele NSA bracelet! :heart_eyes::100:

Heb een soortgelijke 7-link op mn Favré-Leuba Shark 1 uit de jaren ‘70…

3 likes

Wow, die foto’s tonen mooi hoeveek karakter die heeft!

2 likes

Dan ga ik toch even m’n Cellini pluggen:
Eerst de stock foto
6812797a9702ae4991ec880367ad01f857b682d8_2_690x460

En dan real life met moeilijk licht erop:
Cellini2

7 likes

Zo een ordinaire glimmende Breitling?

Dat kan toch nooit de winnaar zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoe ordinairder hoe beter :rofl::rofl:

1 like

Ja, die is heel lekker. Deze bracelet brengt het geheel in balans. Op een band met een bredere breedte bij de lugs oogt het geheel lomp.

Mooie vintage en macro’s gaan goed samen

2 likes

Allemaal erg mooi, ik heb een top 5 van de naar mijn smaak mooiste exemplaren geliked

dit is toch wel aardig, zo’n echte vintage in plaats van een 13 in een dozijn modern ding. Vers hoor.

2 likes

Heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like