Deel 3: Mooiste betaalbare horloge van het forum 2024 - Finale!

Ja ik zie het topic net pas! Verbaasd me dat Mido er helemaal niet in zit, zoveel waar voor je geld.

1 like

Persoonlijk had ik ook meer mido in de nominatielijst verwacht.

…in bezit van een forumlid. Dat is ook een vereiste.

Ok wellicht die hierboven dan eens van dichtbij bekijken, ik kan wel een mooie/goeie daily beater gebruiken. :laughing:

Bijna niet te doen, veel horloges vind ik mooi. Heb gestemd op de Seiko Prospex speedometer, maar had net zo goed op vele andere kunnen stemmen. Zo zie je maar dat er veel leuks te vinden is onder de €1000,00 :+1:

Weer wat geleerd, kan ik de Rolexen in het blauw zetten voor het plebs. Want ja, ik behoor tot de hogere garde en dan kan je toch echt niet met een stalen band aankomen. Oeps, moet ik de rest natuurlijk ook in het blauw zetten :see_no_evil:

Ook leuk zeer betaalbaar horloge:

1 like

Mijn eigen AD verkoopt ze ook.

1 Iemand opent een reddit topic met de vraag of ie zijn horloge moet insturen ivm een probleem…tja lekker relevant. :unamused:

Excuus voor mijn berichten. Verspilde moeite, merk ik. Zonde van dit mooie topic!

Tot wanneer zijn de stembussen geopend?

Tot zondagmiddag. Dan sluit de poll automatisch.

Mooie Top 3 nu.

En maar 2 stemmen verschil tussen de eerste twee.

1 like

Waar hebben we nog 21 leden zitten die nog niet stemden? 600 stemmen zou mooi zijn!

De eerste 2 blijven haasje over spelen.

De Seiko SPB165J1 is een parel, die wijzerplaat is zo bijzonder.

4 likes

Nog 5 stemmen, zitten we op 600.
(Plaatje voor inspiratie)

11 likes

Van beide uit het lijstje nog steeds veel plezier, echter heb ik voor de PRX gekozen.

6 likes

601 stemmen :star_struck:

7 likes

Proficiat @Kad
Leuk iniatief.
Ben zelf ook heel benieuwd naar het resultaat van een klasse duurder (1 - 2k).

1 like