Deel 3: Mooiste horloge verkiezing van HF 2023 - Finale

De poll loopt nog anderhalve dag, maar we kunnen met 99% zekerheid stellen dat de PP van @Bwatched het meest gesmaakte horloge van het forum is. :clap:

Het is dan ook een knap staaltje techniek met heel hoge afwerkingsgraad.

De 2de en 3de plaats zijn nog spannend. Daar gaat het nog tussen een VC en 2 horloges van Nederlandse afkomst.

5 likes

Chronografen zijn gewoon wijzer. Meer wijzers enzo…

Nr 8 voor mij!

Snap het ff niet, stem ik op nr.2 van CvdK zie ik nergens mijn stem terug :cry:

1 like

Het forum is wat traag. Maar ik zie je stem staan.

1 like

Happy Ferry :partying_face: :smiley:

1 like

Nog een paar uur.

Het is zover. De winnaar was al even duidelijk; maar de ereplaatsen zijn nu ook finaal.

Eerste plaats en duidelijk de mooiste van het forum voor 2023: De Patek Philippe
image

Gedeelde tweede en derde plaats gaat naar 2 Nederlandse horloges!
image
image

Aan alle mede-Belgen hier; we hebben nog wat werk als ze volgend jaar ook een ereplaats willen.

Proficiat en veel genot toegewenst aan de bezitters van de horloges!!!

@Bwatched : wordt de PP nu een forum fiffer? @Brick en mezelf willen vooraan op de lijst.

10 likes

Het is zover. De winnaar was al even duidelijk; maar de ereplaatsen zijn nu ook finaal.

Eerste plaats en duidelijk de mooiste van het forum voor 2023: De Patek Philippe
image

Gedeelde tweede en derde plaats gaat naar 2 Nederlandse horloges!

image

Aan alle mede-Belgen hier; we hebben nog wat werk als ze volgend jaar ook een ereplaats willen.

Proficiat en veel genot toegewenst aan de bezitters van de horloges!!!

@Bwatched : wordt de PP nu een forum fiffer? @Brick en mezelf willen vooraan op de lijst.

8 likes

Gefeliciteerd @Bwatched - zonder twijfel de mooiste van het stel. Echt een waanzinnig ding.

2 likes

Wow! Erg gaaf. Thanks allemaal voor de stem.
Het is niet sjiek om te zeggen van een eigen horloge, maar ik snap het helemaal. Zelf vind ik het ook één van de allermooiste horloges die ik in handen heb gehad. :innocent:

Hij wordt met de dag mooier en ik draag hem echt heel erg veel!

Ook erg cool dat twee Nederlandse merken de top drie hebben gehaald.
@kad; Dank voor de organisatie, goed geregeld!

Daar wil ik nog een nachtje over slapen :sweat_smile:

Thanks!

11 likes

Ach daar zal hij niet zo moeilijk over doen, wel eerst even wat borg betalen :rofl:

@Kad, in 2024 mooiste horloge verkiezing op het HF van horloges die max €1000,00 zijn. Daar zitten ook genoeg parreltjes tussen, kunnen de Belgen ook mee doen :wink:

3 likes

Komt eraan. Mooiste betaalbare verkiezing. Kort na Nieuwjaar ga ik aan de slag om betaalbaar te definiëren.

4 likes

Van harte gefeliciteerd, een prachtig horloge! Het is je meer dan gegund.

Prachtig om het enthousiasme te horen! Erg invoelbaar, zeker voor je prachtige Patek!

1 like

Gaaf!

2 likes

Ook allemaal bedankt voor de stem! Stuk voor stuk zijn dit geweldige horloges, neusje van de zalm.

Erg leuk dat dat het planetarium zo gewaardeerd wordt. Dit is het horloge wat in het begin mijn liefde voor horloges heeft aangewakkerd. Na meer dan 10 jaar eindelijk in mijn bezit. Ik ben er bijzonder blij mee, het dragen van het horloge blijft elke keer weer een feest :partying_face:

afbeelding afbeelding

13 likes

Haha mooie uitkomst. Enkele jaren geleden was dit ook al winnaar.

Prachtig horloge!

Het is dus gewoon waar. Je kan een winnaar gewoon kopen. :sunglasses::joy:

@bwatched proficiat!!

Voor de runnerups, ook proficiat met het behalen van plaats 2 en 3.

Niet geheel mijn eigen smaak maar wel begrijpelijk dat ze in de top 3 zijn beland! :ok_hand:

3 likes

Geweldig!! :ringer_planet:

3 likes

Vanaf hier ook de felicitaties voor de winnaar en ook voor zilver en brons. Hopelijk mogen we er nog lang van genieten hier op het forum :+1: