Deel 3: Mooiste horloge verkiezing van HF 2025 - FINALE

In deel 1 kon iedereen een inzending doen. Dank voor het insturen van al dat moois!
In deel 2 hebben er een shortlist van gemaakt.
In deel 3 gaan we we de mooiste uit de shortlist kiezen.

Iedereen mag zijn top 3 selecteren, en tegen oudejaarsavond weten we welke het wordt. Op het eerste zicht lijkt het een Lange te worden, maar VC en PP zitten hem op de hielen. Ook GS, Rolex, Longines en Omega zijn sterk bezig dit jaar.

De 19 horloges die meest likes scoorden in deel 2 staan hieronder opgelijnd. Benieuwd wat het wordt … STEMMEN MAAR!

7 likes

We hadden hier mss even de tijd moeten nemen om aan de eigenaren zelf hun beste foto op te vragen. Maar top initiatief en uitvoering verder Kristof. Kudo’s! :+1:

4 likes

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om hun reclame foto’s te gebruiken. Heeft me behoorlijk wat zoekwerk bezorgd :sweat_smile:

11 likes

Niet alle eigenaren weten dat ze in deze lijst staan.

@Kad hulde voor alle tijd en moeite die je hierin steekt. :pray:t3::clap:t3:

1 like

Ik durf het tegendeel te beweren.

1 like

Het is een heel mooie lijst geworden en ik ben
vereerd dat mijn GS erin mag staan. Bedankt voor de moeite @Kad !

Ik veronderstel dat het de bedoeling is dat nr 15 er met zijn caseback in staat? :sweat_smile:

2 likes

shit, ik krijg dat niet meer aangepast, maar het is een mooie kant :sweat_smile:

2 likes

Mooi initiatief @Kad ! Dank voor moeite en aan het forum; stemmen maar!! Op de VC traditionelle natuurlijk :hugs:

1 like

Dat is een feit :sunglasses:

Een van mijn stemmen is naar de 222 gegaan, ik mooiere foto’s van deze gezien?

2 likes

Eentje van de reclame foto’s van eigenaar gebruikt.

2 likes

Ja, sorry. :rofl:

7 likes

Yesss :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Je weet waar je op moet stemmen hè :hugs: :kissing_heart:

5 likes

Sorry.

Toch de 222, moonphase & die lange 1. :grimacing:

Heb de VC ervoor verkocht, dus ik moet eerlijk zijn. :crazy_face:

4 likes

Jammer er dat er geen Odysseus van Lange op het forum is, die had dan zeker een stem gekregen van mij

Gestemd: 2x Lange en 1x Patek. Hou zou dat nou komen :heart_eyes:

Het bevestigt maar weer eens dat moderne haute horlogerie niet aan mij besteed is: mijn top 3 bestaat uit 2x vintage en een betaalbare Longines :grin:

Dank voor het topic @Kad Goed gedaan :ok_hand:

3 likes

Mijn drie stemmen, de 222, de groene GS en een Longines

Met veel plezier de topics gevolgd en gestemd! Van deze 19 op de 1e Lange, de RW en de laatste Longines gestemd.