Dank voor al je werk @Kad top ![]()
De 1655 en de gouden Longines vind ik er echt uitspringen als vintage in topstaat! Patek en Lange zijn ook waanzinnig uiteraard!
Boven� oeps⦠herkansing ook voor mij dan ![]()
Heerlijk topic @Kad, vol prachtige horloges.
Wij van Lange adviseren Lange ![]()
:
De licht-reflecties zijn altijd een feestje.
Ik ben wel echt verrast dat deze topper niet in de finale is gekomen van @doublequickset. Maar misschien zie je pas hoe mooi die is als je ām in het echt vast hebt.
Ik ook niet maar hoef gelukkig de komende 45 jaar geen onderhoudskosten meer te betalen voor de mijne.
Gestemd!
Voor mij moet een horloge een datum hebben.
Hij moet niet te druk zijn.
En die vieze leren bandjes is een No Go !
Ik kan andere wel waarderen, maar zou ze zelf niet(meer) kopen.
Leuke poll btw ![]()
Haast niet te doen. Maar nummer drie vijf en zeven zouden wel mijn ultieme drie stuks verzameling zijnš
Leuk topic om te volgen! Bedankt @Kad
Ben heel benieuwd naar de winnaar. Voor mij is dat de Patek ookal ligt het zeer dicht bij elkaar.
Heel vriendelijk dat je dit zegt. Volgens mij ben ik vorig jaar of twee jaar geleden met dit horloge tweede geworden in de HF competitie. Tijd voor nieuwe spelers
Tjaā¦
Uiteraard mijn stem naar de VC. Wat een kunstwerk ![]()
Sowieso een schitterende lijst en dito horloges.
Vermakelijke kost dit, dank daarvoor @Kad ! Heerlijk om al die mooie horloges voorbij te zien komen in deze en voorgaande topics.
Ook bijzonder en vlijend dat mān GS zo goed scoort tussen al dat geweld. ![]()
Mijn stemmen zijn uiteindelijk gegaan naar:
Lange&S van @deuxani
Patek van @JohnvdT
Speedmaster Platinum 321 @Watchstick_81
Eervolle vermelding voor het stukje kunst van Stefan Ketelaars wat een pracht wordt / is dat!
Oh, een wissel aan de topā¦
GS houdt zich inderdaad heel goed staande tussen al die grootheden! Ik ben benieuwd hoe het afloopt ![]()
Oh inderdaad nu je het zegt. Was mij nog niet opgevallen maar vind het bandje wel het positieve verschil maken.
![]()
Dat is bij heel veel toppers. Op een plaatje lijken ze allemaal gelijk en middelmatig, maar irl lijkt onderscheiden de mannen zich van de jongens. ![]()
GS heeft ook geweldig coole platen; twijfel zelf om weer een aan te schaffenā¦
Gelijkstand aan de top.
Tjonge! Het is serieus moeilijk kiezen en mooi te zien dat er horloges bij zitten die het serieus lastig maken en geen 25k+ zijn. ![]()