Deel hier je Macro foto's

Die snap ik niet… maarreuh één keer bips is nooit meer pips.

Of zoiets.

Als je eenmaal een vrachtwagen hebt gereden, ga je nooit meer terug naar een Kia Picanto.

3 likes

Bedankt ! Ja, zo’n tent(je) inderdaad. Al lijkt deze wel groot.

1 like

Je moet sowieso niet de vrouwelijke variant van een Kia Picanto willen. Er schieten me nu al diverse voorbeelden door het hoofd.

1 like

Ja ik heb een kleiner tentje. Deze:

Wel even andere lampjes er bij halen (ik heb gewoon IKEA LED knijpspots), want de meegeleverde lampjes lazeren om óf branden door…

3 likes

Hey da’s nu grappig…ik ken een voorbeeld van iemand die in zijn diensttijd alleen maar in vrachtauto’s (de welbekende 4-tonners) heeft gereden en nu al zo’n 4 jaar in een Picanto rondrijdt…

:sunglasses:

Ah…zo eentje.

4 likes

Haha!

Ik ken iemand die de diensttijd niet mee heeft gemaakt omdat hij niet uit de T-Rex tijd komt :sunglasses:.

Maargoed, eerlijk is eerlijk. Ik kom never nooit niet door een psychologische goedkeuring heen van de defensie. Ze halen zich alleen maar ellende op de hals.

4 likes

Check. :point_up:

1 like

Ah, kijk. En daarom laatst toch nog maar niks gekocht. De tentjes zijn wel goed, maar de reviews over de lampen waren zeer gemixt.
Dan maar alleen een tentje en inderdaad de lampen apart kopen :+1: Thanx !

1 like

:rofl:

image

1 like

Een serieus antwoord.

Ik denk dat je beter eerst een setje van 3 tientjes kan kopen en als je daar prachtige foto’s uitkrijgt kun je eens verder gaan kijken :sunglasses:

Edit: nu heeft @anon50762135EV het aan z’n comment toegevoegd en kom ik over als een schjemiel. Man man man.

3 likes

Niet eens zo’n gek idee zo’n fototentje. :ok_hand:

2 likes

Dat/die (geen idee) comment bestond louter uit dat tentje verhaal. Dus van toevoegen is geen sprake.

schjemiel :joy:

3 likes

Nee man. Je had er alleen een dullige emoticon neergezet. Achteraf is mooi wonen maat, maar mij neem je niet bij de neus.

1 like

Haha je vergist je echt Bassie. Neem even een bakkie koffie.

En doe er een scheutje cognac in.

1 like

Ga ik doen, Southern Comfort dan. Ik heb al weekend namelijk.

Maar eerst een pleister op de bips. Ik kom onder de douche weg, ik plof op de bank neer en ik had een Bergeon 6767 vast in de rechterhelft zitten.

Allemaggies, dat vorkje is best scherp zeg.

Ik heb bijna de tranen in m’n ogen staan :joy:

4 likes

:joy:

1 like

Vroeger waren het huismoeders en zestigplussers die part-time werkten, nu ook al vrijgezelle dertigers zonder kids. Ik mag hopen dat het die Russen niet menens is, want dan hebben we echt een probleem. :upside_down_face:

2 likes

10 likes

Mooie Tissot !

1 like