Deel hier je Macro foto's

Hahaha Pudding Tarzan :joy:

Kom maar op oude man. Ik vraag van te voren de pincode voor de defibrillator wel, dus je kan met een gerust hart (pun intended) een potje meedoen.

3 likes

Daar zit wat in. Je bent met zoveel vrije tijd in elk geval wel goed uitgerust als ze bij jou de Duitse grens over komen rollen met die tanks. :joy:

1 like

Ik kreeg te horen dat ik nog 120 uur op moest maken, dus kom kom. Dat komt ergens vandaan.

Ik kreeg ook te horen dat ik een externe cursus Politieke Sensitiviteit krijg in November. Ik kon alleen geen ja of nee kiezen :joy:.

Yessss gratis cursus :muscle:. Die hoeft alleen niet in het rijtje op het CV denk ik :thinking:.

Afijn. Macrofoto’s.

Please continue.

Ik zou er geen geld aan besteden. Foto tentjes kun je niet veel mee.
Je kunt beter een paar foto houdertjes kopen. Zoals;

imagehttps://gjprint.nl/wp-content/uploads/2015/10/visitekaartstandaard-300x300.jpg

Dan kun je teminste echt een beetje ‘schilderen’ dmv papier (wit, zwart en grijs). Zo kun je je object precies zo krijgen als je het wilt.

In fototentjes ben je vaak geneigd om je object goed te zetten en op die manier ongewenste reflecties tegen te gaan.

3 likes

Dat 4x10 werken pak je snel op :+1:

1 like

Haha Rik, ik ben nog steeds gekke Henkie niet :upside_down_face: Je hebt werk- en sierpaarden, ik ben geen werkpaard :joy:

1 like

Geniet ervan :grin:

1 like

Mashi danki :beers:

1 like

Dank voor de tip. :+1:

:joy:

Dan snap je vanaf december de subtiele hint die je baas je hiermee geeft? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik snapte de niet-subtiele hint ook wel :upside_down_face:.

1 like

Die van die vergelijking met de communicatiestijl van het Hoofd Uitbenen bij Kips? :chicken:

afbeelding

1 like

Haha nee de term " prinsjesgedrag" en de zin “Han, ik heb liever niet dat je tegen onze collega’s schreeuwt wanneer ze een ander idee hebben dan jij. Misschien kunnen we hier iets mee doen”

Hmm, nee.

Het was geen vraag Han.

Oh.

Maargoed, onderaan de streep stond mijn perfomance op 115%. Dus dat verdient wel prinsjesgedrag :princess:t2:.

Sha-pooooww :fireworks:

2 likes

Zooooo, iemand nog leuke Macro foto’s??

[edit]
Van horloges!!
[\edit]

3 likes

Ja deze.
Maar gewoon met de telefoon :grin:

Zoom dus ook maar niet in, want dan word het pijnlijk duidelijk :rofl:

5 likes


Deel van de wijzerplaat van
AirmanMLV-20141017_zpse9adcb39

6 likes

Een eerste poging. Binnenkort eens plek zoeken met meer licht en wellicht iets van een tentje.

10 likes

Leuk! eerste poging.
Tokina AT-X Pro Macro 100 F2.8 DDSC_0328|690x459

1 like

oeps, nu dan

4 likes

15 likes