Ja, ik zag het - hier boven ergens geloof ik. Echt heel mooi, maar te veel werk om voor mijn doeleinden toe te passen
Photoshop kan dit bijna helemaal automatisch. Valt wel mee met veel werk. Soms is 2 foto’s combineren al voldoende
Ja, ik weet hoe het werkt. Ik gebruik Lightroom Classic, daar is het ook een geautomatiseerde handeling.
Je moet per foto wel een aantal shots maken, en best wel nauwkeurig, het liefst op een statief of rail. Ik heb zelfs een camera met ingebouwde focus bracketing. Maar ik schiet per artikel (Fratello) zo’n 9 verschillende foto’s, en dat gaat uit de hand. Met een f11 heb ik voldoende diepte voor wat we moeten hebben en hoe we de horloges fotograferen.
Voor een eenmalige mooie foto aan de muur zou ik hem ook vast stacken, maar dat soort fotografie doe ik niet.
Snap ik. Zonder statief werkt wel het fijnst. Gebruik je nooit een statief dan? Dan is een paar focus stack foto’s schieten zo gedaan. Maar het is net wat je went. Foto’s op Fratello zien er in ieder geval altijd puik uit
Yep goedgekeurd
beetje pielen met macro blijft leuk…
Jij hebt hem dus! Keek er ook bijna dagelijks naar… Maar nooit de trekker overgehaald. Gaaf ding!
Yes. Ik had hetzelfde…had 'm al tijden in het vizier toen ie nog op het forum was. En daarna maanden bij Jaap op de website, maar nooit actie genomen…tot nu. Blij toe…wat een supercool ding!
Mee eens. Geniet ervan. En niet te snel weer in het blauw zetten hè… December is al duur genoeg…
Moet lukken. Ik geef je tzt wel een seintje…
Prachtig. Al zou ik gek worden van het feit dat het batterijtje niet recht ligt. Heb je als horlogemaker je best gedaan, legt zo’n halve zool het batterijtje erin zonder na te denken.
@GMTplus1 was het ook al opgevallen. Dat wordt dan misschien nog even openen om 'm goed te leggen.
Great minds think alike! Hahaha
Ik zou er niet echt wakker van liggen. De eerste die het zal zien is de persoon die de volgende batterij zal wisselen.
Dit vind ik dan toch erger. Open caseback, batterij scheef er in en dan nog een van een zwitsers merk.
Foto van internet geplukt.
Nah ik ga niets doen. Wat je zegt…ik zie het toch niet. En het uurwerk blijft even mooi ook met scheve batterij