Hee dat lijkt wel een Nereide Titanio.
…op de Casting Couch.
Ah. Met die vuilafstotende nanocoating.
Oris Divers sixty-five bicolor, koper brons/staal.
De (niet zo gladde als staal) structuur van het koper brons is mooi te zien zo. Valt normaliter niet op.``
Prachtig!
Simpele, weinig decoratieve, maar toch zeer verzorgde afwerking.
Mooi maar ik zie toch best veel krasjes, butsjes en stofjes… Het is duidelijk geen Grand Seiko uurwerk.
Prachtige platen heren! Inspirerend.
Ik ga jou als één van de macrokoningen hier in dit topic toch wel een beetje de schuld geven van mijn groeiende wens om een GS aan te schaffen!
Go!
Ik ga het nog even uitstellen. Afgelopen jaar april pas begonnen met deze “gekte”, dus financieel/psychisch zit ik nog niet op dat niveau. De fase waarin ik verkeer is nog de “Ik kies liever tien verschillende klokjes dan kiezen voor één specifieke klok.”. Maar potverdorrie wat is zo’n mooie schone champagne wijzerplaat van de GS toch een streling voor het oog.
Ja dat is een prima manier om de hobby invulling te geven. Lekker veel uitproberen en als je er aan toe bent die prachtige GS aanschaffen.
Het is een kostbare rit, maar blijkbaar de weg die veel mensen volgen.
Even wat macrovraagjes voor alle macrofans hier.
Wat gebruiken mensen hier? Camera met macrolens of de macrostand op hun mobieltje?
En van de camera gebruikers… hoeveel zijn hier die gebruik maken van focusstacken?
Ik doe het met de macro optie van m’n iphone 15 pro. Moet wel veel foto’s schieten want de uitkomst varieert nogal…en denk ongeveer 1 in 10 foto’s geeft mij een goed (genoeg) resultaat.
De camera van m’n 15PM heeft best moeite met de kroon van m’n bovenstaande IWC BP.