Geschoten met een macro lens, maar niet echt een macro shot (1:1 of zelfs 2:1)…
Wel idioot veel details.
Zelfde klokkie, dezelfde lens, maar nu wel een macro shot.
Geschoten met een macro lens, maar niet echt een macro shot (1:1 of zelfs 2:1)…
Wel idioot veel details.
Zelfde klokkie, dezelfde lens, maar nu wel een macro shot.
Prachtig
Wat een mooi merk is het toch…
Lekker hoor!
Ik zou nog steeds wel de GMT variant willen hebben, als ik eerlijk ben. Dat was in eerste instantie degene die mijn aandacht trok, echter vond ik het toch wel veel geld en vond ik hem best dik.
Maar… wellicht ooit nog een keer (wel een andere kleur dan.
En inmiddels is die Seiko Sharp Edge GMT er… Ik heb gekozen voor de zwarte variant. Binnenkort ook maar eens vastleggen en hier posten.
Seagull handwinder?
Hij lijkt in ieder geval stevig op mijn StudioUnderdog…
Deze komt idd ook uit China. Is type nr TY2901.
Aha. Ja ik vind het een leuk uurwerk om te zien.
Hmm…tijd voor een Seagull dus…
Ok, ik heb hier een beetje meegekeken en heb toch maar mijn camera afgestoft, de lens gepoetst en voor het eerst sinds jaren weer een paar foto’s gemaakt. De kwaliteit van de foto’s is absoluut nog niet om over naar huis te schrijven, vooral door het gebrek aan een statief, een draadloze ontspanner en een bak licht. Ik heb natuurlijk niet voor de kat zijn viool uit de losse pols staan klooien dus hierbij min beste resultaat van vanavond.
Ik kan nog behoorlijk wat dichterbij komen met de camera maar de belichting liet het niet toe om dan no zonder statief te werken.
Prima toch? Ik moet mijn foto apparatuur ook nog eens bij elkaar rapen voor wat leuke macro foto’s maar het komt er telkens niet van
Toffe Citizen trouwens in die kleurencombinatie
Ook maar weer even de spullen van stal gehaald.
Ben vooral zelf nog wat roestig, geloof ik.
Sony a77mk2, sigma 105 mm macro, soms f4.5 en ook f2.8.
Longines Conquest VHP
Longines Elegant series