Die is super gaaf!
Mooi ding man. Dat zijn de vondsten. .
Ook Google lens kent het niet.
Klopt, ik vond soortgelijke modellen, maar niets met dat symbool… Interessant…
Curling
Ja, dat zal het zijn! In 2016 lanceerde Edox een Curling Association model, verder kan ik er geen vinden. Dacht dat mijn vondst van voor 2000 was. Ik ga op onderzoek. Dank.
Zo vind je 25 keer helemaal niks, en soms in 1 keer wel wat leuks voor 2,50 in dezelfde kringloop winkel.
Je weet nooit wat je tegenkomt, dat maakt het juist zo leuk als je wat vindt.
Deze chrono voor 2,50
Heb deze alweer een tijdje, maar ja. Lag tussen de Quartz horloges.
Loopt ook nog eens goed, mist alleen (nog steeds) een kleine wijzer
Veel van dat soort wijzers kun je gewoon bestellen op CousinsUK. Vaak maar voor een paar euro.
Klopt, ik heb er nog geen tijd voor gehad, maar deze moet ooit nog eens een service beurt gaan krijgen
Top.
Lekker!!!
De Meistersinger is alweer weg, mijn vrouw kon er maar niet aan wennen…
Gisteren deze ronde Mondaine gescoord bij de kringloop in Soest voor €25,- (na onderhandelen).
De sticker waar de wijzerplaat op is geprint laat wat los aan de randen, maar de wijzers lopen vrij dus ik laat het voorlopig maar zo.
Hij komt in goed gezelschap te hangen, deze vierkante Mondaine kocht ik bij de kringloop in Vianen voor - ik dacht - €2,50
Sinds lange tijd ook weer een horloge gekocht bij de kringloop, met wat metalen bandjes van 50 cent per stuk. Het horloge kon ik meenemen voor 2 euro, de overige waren quartz horloges zonder sjeu…
Een Tourist Dames horloge uit, ik denk, de jaren 50, vroege 60. Met radium en met nieuw kringloop bandje uit de bak ernaast. Loopt al sinds vanmiddag.
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ie net iets te klein is voor je pols.
Ik kan het mis hebben hoor.
Is optisch bedrog