Deel je “Kringloop” vondsten

Goedenavond mede horloge liefhebbers.
Wij “als gezin” vinden het leuk om rond te snuffelen in kringloop winkels.
En ik kan het eigenlijk niet laten om daar opzoek te gaan naar horloges.

Hoop altijd stiekem op een echte schat maar dat is mij tot op heden nog niet overkomen…

Maar Heb er ondertussen toch al 2 leuke klokjes gevonden en ben eigenlijk benieuwd of mede liefhebbers hier op het forum ook weleens wat leuks hebben gevonden.

Trap af met een leuke Haviro handopwinder
Gevonden in Borculo
Foto voor / na.

En een leuk Helicon Quartz die ik afgelopen weekend in Vriezeveen tegenkwam

22 likes

Ik koop wel al mn boeken hij de kringloop…vaak 10 voor n tientje. Als er 5 goed zijn lig ik in een deuk. Nooit horloges gezien eigenlijk…

4 likes

Absoluut, ik werd zelfs opgebeld door mijn toenmalige vriendin. Of ik hier interesse in had voor een 10tje

Het zou leuk zijn als ik er nog een keer achter kwam wie de schilder ervan is.

16 likes

Whaha,dat zou en mooie bak zijn. Dit vind ik overigens zijn leukste schilderij

4 likes

Nooit wat leuks gevonden qua horloges bij de kringloop. Wél deze Certina bij http://www.klinkhamerantiek.nl/ en daar komt deze Raketa 24h ook vandaan.


O ja, de Certina eerst gevonden en na een leuk gesprek kwam hij met de raketa aan.

12 likes

Gaaf ja

1 like

Aan boeken geen gebrek bij een gemiddelde kringloop inderdaad!
Heb dit jaar alle 7 delen van de Harry Potter boeken gevonden bij de kringloop hiero in Deventer en dat voor nog niet eens de prijs van 1 nieuwe!

Dat zijn leuke vonsten!! Ga eens even de site checken haha

Die is zeker gaaf!!

Heb je voor deze horloges ook een kringloopprijs betaald of hebben ze daar een goede taxateur in dienst? :slight_smile:
Een goede prijs maakt het natuurlijk 10x interessanter.

1 like

Gaaf! Beetje dezelfde kleuren.

1 like

Ik heb echt al heel veel kringloopwinkels van binnen gezien maar werkelijk nog nooit een leuk horloge kunnen kopen…

7 likes

Vincent van Gogh Caféterras bij nacht

1 like

Das een goeie haha!
Het waren echte kringloop prijzen :innocent::heart_eyes:

Haviro € 0,50
Helicon € 1,-

2 likes

Hahaha! Ja dat is leuk shoppen :wink:

2 likes

You scare the crap out of me :grin:

2 likes

Ik ben ook eens hier in de stad gaan kijken omdat ik benieuwd was. Maar er was helemaal niks.

1 like

Wat HorloG ook al zegt. Hier ook nog nooit een interessant horloge gevonden. Ik vermoed dat ze hier in de buurt vaste opkopers hebben.
De enige mechanische horloges die ik heb gevonden bij de kringloop zijn deze 3 Chinese dingen die ooit bij een tijdschrift zaten. Ze lopen overigens wel goed moet ik eerlijk zeggen.

6 likes

Dat hoor ik wel vaker, als antwoord op de vraag waar de horloges liggen.
Erg jammer.

Leuke horloges hoor :+1:
Heb hier een chinees “Ali” handwinder maar dat ding loopt echt perfect op tijd en 48+ gangreserve.
Verbasingwekkend eigenlijk.

Zou zeggen als je er toch bent ga ff kijken!!
Je weet nooit wat je tegenkomt haha!