Deel je “Kringloop” vondsten

Of blauw rubber:

Of een Milanese:

Meer bijpassende 20mm banden heb ik niet.

5 likes

Milanese in dit geval, vind ik helemaal niet verkeerd.

5 likes

Ik ging net typen “Jezus, alles behalve die milanese, gadver”. :rofl:

9 likes

:sunglasses:

3 likes

Ik dus ook niet. En super comfortabel.

Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Ik vind de rubberen band ook mooi maar die is van mijn Vostok.

1 like

Best een bijzondere vondst gisteren bij de kringloop in Amersfoort, deze 26mm Glashütte van Oost-Duitse makelij.
Eén ding kan ik er met zekerheid over zeggen, hij is van vóór 9 november 1989. :smiling_face:
Ik tikte er €3,50 voor af, maar ik heb geen flauw idee wat zoiets waard is.

6 likes

Heb deze toevallig ook - geloof niet dat het een ‘gouden’ vondst is eerlijk gezegd, maar de dial maakt die kleine toch lekker eigenwijs :sunglasses:

1 like

Een fortuin! In Oost-Duitse Mark!

Maar leuk ding toch!

2 likes

Na mijn gejeremieer van laatst vandaag toch iets in de kringloop gevonden voor een acceptabele prijs. Imperial met een FE140.1B motor. Loopt min of meer, datum loopt mooi mee om 24:00

Chroom kastje met wat slijt, ss deksel met grappig logootje

Zat op een perlon met ingebakken zandbak waarvan een Sahara zandstorm binnenin de kast was gekomen :grimacing:

Dat verklaart waarom opwinden wat zwaarder gaat, net als de tijd verzetten en dat het snel werr stilstaat. Valt wel eer aan te behalen :sunglasses:

6 likes

Dat wordt een leuke. Geen rond glas en geen secondewijzer :grimacing:

Hory shet. :face_with_spiral_eyes:

1 like

Secondewijzers zat en wellicht ook een passend glaasje :grin:

Ja toch! Niet dan…

1 like

Ik heb me zelf nog niet gewaagd aan een voorraad niet-ronde glazen halen want er zijn zó verschrikkelijk veel vormen :sweat_smile:

Eer valt er sowieso aan te halen ja. En het is eens iets anders he. :sunglasses:

1 like