Of blauw rubber:
Of een Milanese:
Meer bijpassende 20mm banden heb ik niet.
Milanese in dit geval, vind ik helemaal niet verkeerd.
Ik ging net typen “Jezus, alles behalve die milanese, gadver”. ![]()
![]()
Ik dus ook niet. En super comfortabel.
Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Ik vind de rubberen band ook mooi maar die is van mijn Vostok.
Best een bijzondere vondst gisteren bij de kringloop in Amersfoort, deze 26mm Glashütte van Oost-Duitse makelij.
Eén ding kan ik er met zekerheid over zeggen, hij is van vóór 9 november 1989. ![]()
Ik tikte er €3,50 voor af, maar ik heb geen flauw idee wat zoiets waard is.
Heb deze toevallig ook - geloof niet dat het een ‘gouden’ vondst is eerlijk gezegd, maar de dial maakt die kleine toch lekker eigenwijs ![]()
Een fortuin! In Oost-Duitse Mark!
Maar leuk ding toch!
Na mijn gejeremieer van laatst vandaag toch iets in de kringloop gevonden voor een acceptabele prijs. Imperial met een FE140.1B motor. Loopt min of meer, datum loopt mooi mee om 24:00
Dat wordt een leuke. Geen rond glas en geen secondewijzer ![]()
Hory shet. ![]()
Secondewijzers zat en wellicht ook een passend glaasje ![]()
Ja toch! Niet dan…
Ik heb me zelf nog niet gewaagd aan een voorraad niet-ronde glazen halen want er zijn zó verschrikkelijk veel vormen ![]()
Eer valt er sowieso aan te halen ja. En het is eens iets anders he. ![]()
Ik kom voor mn werk erg vaak in de kringloop, en enkele weken geleden kwam ik dit tegen…de medewerker die over de horloges gaat moest alleen even een andere batterij er in doen…en dan was ie te koop.
Week later sprak ik de beste man, en wat bleek, hij heeft het horloge dusdanig hardhandig behandeld dat de case back niet meer terug wil, en het glas nu een scheur heeft, hij ging nu zn best doen om het te repareren…ik vermoed dat ik em nooit meer terug ga zien…want naar Omega sturen was blijkbaar geen optie…zelfs niet als ik het zelf zou doen.
Jammer, ook voor de kringloop die geld misloopt door zo’n slager.
Dan roep je toch ik wil hem wel zo kopen en dan had je hem toch kunnen redden?
Dat heb ik dus geprobeerd, en dat was absoluut niet mogelijk, geen idee waarom niet.
$-tekens bij de medewerker? ![]()
Ik denk eerder dat ie em heel graag zelf wilde houden, de man is dol op uurwerken in elke vorm, en hij had nog geen Omega…ik gun het em van harte.
Ja, dat kan ook natuurlijk ![]()