Deel je “Kringloop” vondsten

Kaviaargeur?

Het ruikt naar vis en het smaakt naar kip…

Zeker :+1:t2:

15 likes

Zelf gelegd.?

Die kan wel een lakje gebruiken

Vinden we kinder surprise eitje nu ook al boeiend?

Bandje helemaal uit elkaar gehaald en in de ultrasoon want transparant = alle DNA is zichtbaar.
Maar voor €1,- nog niet vaak zoveel horloge gehad voor mijn geld :rofl:

23 likes

Loopt helaas niet.

24 likes

Deze week weer eens 'n Swatch chronograaf, stond stil maar 'n nieuwe batterij hielp.

Uit de reeks t.g.v. de 2004 Olympische spelen in Athene - toch niet vaak gezien.

Nog geen Ceramic kast overigens maar van Diaphane, combinatie van kunststof en metaal :nerd_face:

Bandje zoals gebruikelijk (half) vergaan, maar ik had gelukkig nog één nos leren band in deze brede maat :hugs:

25 likes

Ik zag dit geinige Soviet wekkertje liggen. Als je hem opwond, dan ging de specht heen en weer op het getik.

20 likes

Gaat iemand de grap maken dat zijn specht ook op en neer gaat als hij opgewonden wordt?

@MrMojo misschien ?

2 likes

Ik vraag me af of deze ook zichzelf kan opwinden

Nou, ik ben er weer vandoor :raised_back_of_hand:

4 likes

2,5€ duur
Batterijtje erin en klaar. Past goed bij onze twee Renaultjes :slightly_smiling_face:

Net zoals het horloge ook niet meer van de jongste :smirk:

20 likes

Wat zijn ’ goede’ kringloopwinkels of andere plekken om leuke horloges te scoren voor weinig geld? Hier bij mij heb ik nog nooit een horloge zien liggen.

Kringloop Sbos

Europalaan 1, 5171 KW te Kaatsheuvel, Liggen nog wat handwinders voor €2,50pst.

1 like

image

1 like

Deze Radio Controlled Ascot uit 2008 gevonden bij de lokale kringloop. Batterijtje vervangen en op goed geluk het horloge een nachtje bij het raam gelegd. De volgende ochtend liep het horloge keurig op tijd.

10 likes

Stichting De Kringloper in Roosendaal(Noord-Brabant)

Heb daar al geregeld leuke horloges zien liggen. Sommige zijn best pittig geprijsd(gold platted Pontiac dames model voor €60)

In België “Sjans”, een goed opgezette keten van 8 winkels in de provincie Antwerpen. Op google vind je de locaties. Niet echt in de stad, en dikwijls wordt er een verse lading binnengebracht. Met een beetje geluk zit er wat bruikbaars tussen.

Zal ik ff rondbellen dat de kringloop ze gelijk ff achter wegleggen voor je?