Plus 1 voor een Mondaine! ![]()
Ik heb de laatste berichten inclusief reacties verwijderd. Het mag volstrekt duidelijk zijn dat het verkopen met een winstoogmerk, ook al is het een kringloopvondst “voor een goed doel”, op HF niet is toegestaan. En al helemaal niet via deze rubriek. Als er al iets gedaan moet worden voor een goed doel moet dat in overleg met beheer en mag dat niet zomaar geplaatst worden.
PS heb je vragen over deze mededeling, dan ben ik bereikbaar via PB. Verdere reacties hierover, worden verwijderd.
Je kan nieuwe tubetjes polywatch online kopen voor 3 of 4 euro ![]()
Ja, maar dan komen er ook nog verzendkosten bij etc…
2x zo duur dus ![]()
Ja, maar dit is ook niet het type spul dat je oud laat worden ![]()
Ik had ooit es wat tubetjes gekocht in de Inno, die lagen daar blijkbaar al erg lang, de crème zelf was volledig ontbonden en de plastic tube verhard.
Goed gevonden, handig toch.
Of koop voor dezelfde prijs een tube van 100ml in de Action https://www.action.com/nl-nl/p/3008100/valma-koplamphersteller/
Gebruik ik ook na een tip hier. Erg tevreden mee en voor dat geld kun je het nog eens over doen.
Heb ik geprobeerd, is toch niet hetzelfde. Ik heb de prijs voor polywatch over.
Meegenomen voor €2,50. Even het glas wat oppoetsen. Binnenwerk heeft wat aandacht nodig. Misschien kan ik het zelf. Zo niet, lekker zo laten.
Stuk beter al dan die andere rommel ![]()
![]()
Kringloop vanmiddag weer een geinige vondst.
Kast en band 3x door de ultrasoon, en een nieuwe batterij. Loopt weer prima. Alleen nog een nieuw glaasje zou het afmaken.
Kleine moeite toch? ![]()
![]()
![]()
staat op de lijst voor de volgende bestelronde!
![]()