Deel je “Kringloop” vondsten

Zo dan, die Black Star is niet mis :+1:
Ken het merk verder niet, maar er staat zo een op Ebay met een vraagprijs van $159 :smiley:
Als-ie het doet, heb je een mooie te pakken :slightly_smiling_face:

2 likes

Het is je gegund hoor. Snapte heel de ophef niet aangezien je het horloge te koop had aangeboden voor minder dan de marktwaarde. Of het slim was om de aanschafprijs te vermelden en zo snel te verkopen is een andere verhaal. Hij behoort wel in de top 3 van beste vondsten dus dat is toch nice. :ok_hand:t3::+1:t3:

9 likes

Mag ik vragen wat de nummer een en twee zijn?

Why?

Uit nieuwsgierigheid…?

Redelijkerwijs doet de aanschafprijs die iemand betaald niet onder aan de waarde van een horloge. Het horloge is niet minder waard omdat er maar €5,- voor betaald is. Het vertegenwoordigd nog steeds de waarde die de markt er voor over heeft. Het zou mij persoonlijk er niet van weerhouden om dit horloge bij Enrique aan te schaffen. Ook niet met de kennis die ik nu heb voor wat betreft de achtergrond/herkomst.

4 likes

Zet een bak koffie zou ik zeggen en scrol lekker door dit topic heen. :kissing::v:t3:

1 like

Ik zou het niet zo omschrijven, heb met plezier je enthousiaste post gelezen van een mooie vondst en mij erg geërgerd aan de negatieve post die er na kwamen.

Op naar de volgende! :man_dancing:

2 likes

1 like

On topic?

Je bent te eerlijk geweest. En dat siert je.
Alleen jammer dat je erop word afgestraft.
Niemand is verplicht het horloge van je te kopen. Hou het maar op jaloezie.

3 likes
4 likes

Mooi! Meer foto’s?

1 like

@Richz1986 Vanochtend (en gisteraaf :wink:) heerlijk door jouw speurtochten en die van anderen gelezen en gekeken.
Enerzijds gelijk zin om ook te speuren. Anderzijds, ik vrees dat ik nog weinig kans maak hier in Deventer. :wink:

2 likes

Thanks! Bij deze iets meer detail!

33 likes

zo he, jij hebt een harige pols :crazy_face:

12 likes

Hahaha het is weer volle maan XD Maar deze foto werkt beter zonder uitsnede.

16 likes

Haha wel lekker warm zo in de winter :wink:
Maar On topic, super gave vondst!

3 likes

Je kan niet overal verstand van hebben natuurlijk en lag ook in een bak vol met Ancre, Kienzle, Pontiac etc. Dan gaat die ook op in de massa.

2 likes

You never know, zoals die JLC van @vintage.view :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes