Deel je “Kringloop” vondsten

Netjes!!!

1 like

Schuren met korrel 400, dan haal je de diepe krassen er ook uit.

1 like

Idd mooi resultaat!

Toevallig heb ik laatst ook een Certina bij de kringloop gevonden. Hij loopt helaas niet, maar ik vond hem te mooi om 'm te laten liggen. Misschien ook wel een opknap beurt waard?

9 likes

Maar eens beginnen met de batterij vervangen! Als hij dan nog niet loopt wordt het wat ingewikkelder allemaal.

1 like

Deze laatst op de kop getikt bij de kringloop in Baarn.

Nog een aardig klusje gehad om het DNA, dat zich de afgelopen (4?) decennia opgehoopt had op de kast en de band, te verwijderen.
Een badje met Dasty doet wonderen.
Nieuw batterijtje erin en hij liep weer als een zonnetje.

Niet mijn smaak, dus al snel weer (via MP voor de verandering) verkocht.
Al met al best een leuke aankoop geweest!

16 likes

.

Mijn 2 euro vondst van gisteren. Originele bandje zat erbij, maar uit nieuwsgierigheid even een leren bandje op gezet :+1:t2:

11 likes

Na een wandeling die veel te koud was de Casio Illuminator met maanstand en eb en vloed (heel belangrijk voor een zeiler die ik ben) kringloop vondst gepakt en open gemaakt. Er zitten 2 batterijen in en deze vervangen voor nieuwe. Loopt goed en alle functies werken. Nu een nieuwe band erbij zoeken en dan heb ik een prima watersport horloge voor € 0.50 en twee batterijen :sunglasses:

16 likes

leuke vondst veel plezier ermee

1 like

Vandaag gevonden bij de kringloper. Loopt nog prima alleen het glaasje ontbreekt. Vond hem te leuk om hem te laten liggen.

21 likes

Try Polywatch. Dikke kans dat je het glaasje weer aardig goed krijgt

Nice! Well done! :sunglasses::+1:

1 like

Heel mooi, ook zonder glaasje :grin:

Glaasje ontbreekt.

Das een ander horloge @Jesus :sweat_smile:

comme ci, comme ça

Ziet er een stuk beter uit als zn broertje :joy:

6 likes

als je hem ooit kwijt wil…

7 likes

€6 een W Chrono pilot style met Miyota 8215 uurwerk? Miste wel de kroon, snel opgelost met een vervangende kroon :wink:

12 likes

Leuk horloge. Mooi leren bandje en nieuw glaasje maakt m weer draagbaar, er vanuitgaand dat ie goed loopt.
Kan je wel helpen met een glaasje en eventueel een bandje op maat. Stuur maar PB. :slight_smile:

1 like