Eigenlijk had ik hem geannuleerd, al tien minuten na aanschaf. De verkoper gaf hier geen enkel gehoor aan en stuurde hem gewoon op. Verdere correspondentie werd genegeerd.
Mijn ervaring: net te groot voor mijn pols, rammelige band die ik niet passend lijk te krijgen, datum niet leesbaar zonder telescoop, geen automaat, te zwaar en past net niet onder de manchet van een overhemd.
En ondanks dat alles vind ik hem Fan-tas-tisch! Zit er al dagen met grote tevredenheid naar te kijken en heb niet vaak zoveel plezier gehad van een nieuwe aankoop. Geen idee hoe het komt maar hij past helemaal bij me.
Ik ben heel benieuwd naar de grootste verrassing uit jullie collectie!
Mijn grootste verrassing werkt net andersom: dat ik nog geen Nomos heb gekocht, terwijl ik jaren en jaren dacht dat dat m’n eerste aankoop zou worden.
Om in te haken op het thema: hier op het firum een Seagull 1963 gekocht. Heel betaalbaar, maar verrassend leuk. Geen topafwerking, gelikt uurwerk of andere bling dingen. Echt elke euro blindelings waard. Denk dat de Addiesdive (met het zandribbel patroon) ook zo’n geval kan zijn.
Deze aankoop was een verrassing,gekocht van een gewaardeerd forumlid.
Ik liep er gewoon tegen aan,niet letterlijk want dan doet het serieus pijn je zou hem als wapen kunnen gebruiken.
Niet in perfecte conditie,maar prima staat nog(hoef je er ook niet super zuinig op te zijn).
Ik ben echt wel weg deze machine,want dat is het qua gewicht en uiterlijk vind ik.
Maar ok hier de foto van de victorinox i.n.o.x professional diver
Mijn oudste laten we altijd poepen voordat die naar bed gaat, dan poept die 1x per dag.
Vanmorgen haalde ik hem uit bed, gigantische stank had die weer gepoept.
Dat was wel een behoorlijk onverwachte verrassing!
Maar nu…
Draag dat ding echt heel heel HEEL vaak.
Die zag ik niet aankomen, of ik nou mest aan het scheppen ben of uit eten ga…
Ding zit vast om mijn pols.
Of bedoel je de Technos? Die vind ik echt geweldig.
Een tijd geleden een Duward Aquastar, die enige gelijkenis heeft met de Technos, opgeknapt. Geweldig model en vormgeving.