Vandaag bij watchvandaag eens een horloge wat misschien wel de moeite waard is voor sommige hier
Leuke quartz duik beater
Ik heb verder niks met deze plakmerken aanbieder, maar wie weet valt deze bij iemand in de smaak
Vandaag bij watchvandaag eens een horloge wat misschien wel de moeite waard is voor sommige hier
Leuke quartz duik beater
Ik heb verder niks met deze plakmerken aanbieder, maar wie weet valt deze bij iemand in de smaak
Deep Blue is een mooi merk en ondanks de aanbieder heb ik er toch een besteld. Soms bieden ze pareltjes aan en dit is een van die keren.
Kon deze ook niet laten gaan. Goedkoper zul je ze nooit meer vinden. Als hij niet bevalt is hij zo doorgeflipperd.
Heb ook een blauwe besteld. Komt mooi uit, wilde net bij de oosterburen er een bestellen. Kost daar 229 Euro.
Blauwe en een gele besteld
Alhoewel ik de mijne net verkocht heb aan een mede HF lid. Is dit wel weer heel aantrekkelijk.
zucht… waarom wil ik toch altijd perse een automaat.
Pfff wat een ellende…
naja toch maar een besteld… Oranje
Deze post (en foto’s) gaven me het laatste zetje overigens :
Bedankt voor de tip, zwarte besteld!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
zucht… waarom wil ik toch altijd perse een
automaat.
Omdat je graag geld uitgeeft voor servicen van je horloge. Bovendien moet hij natuurlijk niet nauwkeurig lopen en vind je het prettig wanneer je haast hebt hem toch even op tijd te zetten en aan te zwengelen waardoor je je nog meer moet haasten als je de deur uit gaat.
Hopelijk verkopen ze ze allemaal binnen no-time en is die website vaker geneigd om dit soort aanbiedingen te doen.
Idd, ik heb me op een gegeven moment maar uitgeschreven daar, maar tips als deze vind ik wel erg fijn!
Hoop het niet… zit ik dadelijk 3 weken per maand met een lege beurs
Ja, tuurlijk, mooie aanbieding maar natuurlijk weer veel te groot voor die dunne polsjes van mij…
GGGRRRR(TD) :X
Wat een ergenis weer!
Ja dat vind ik ook zo jammer aan Deep Blue, houdt me al langer tegen. Maar voor dit geld toch wel een erg leuke beater/vakantie horloge etc… en quartz, grab ‘n’ go, leuke impulsaankoop zo tussendoor
Het is op zich wel opmerkelijk dat in het hele topic de naam van de betreffende website niet voorkomt. ::o
Ik voorzie over een week of twee een leuk unboxing topic op dit forum. Kunnen we massaal onze nieuwe beaters showen ;):~:D
Goed punt. Nog niet aan gedacht.
En toch weet iedereen waar het over gaat. :+