Ik voel naast een (met name blauw?) verkoop topic ook een kleuren-ruil topic aankomen
Eindstand:
blauw 10 x
geel 4 x
oranje 3 x
zwart 2 x
groen 1 x
kleur onbekend 1 x
Totaal: 21 stuks
Ik voel naast een (met name blauw?) verkoop topic ook een kleuren-ruil topic aankomen
Eindstand:
blauw 10 x
geel 4 x
oranje 3 x
zwart 2 x
groen 1 x
kleur onbekend 1 x
Twijfelde, had de rode (!) al in het mandje, maar
wat mij tegen hield is dit filmpje:https://www.youtube.com/watch?v=Lopvs7WLKPM
Secondewijzer lijkt daar niet mooi op de indices
te lopen. Daar kan ik slecht tegen bij quartz,
zelfs voor zoān nette prijs.
Hopelijk een uitzondering maar toch.gr, HJR
Staat ook een filmpje op met een groene ram 500, die loopt wel mooi.
Robin
Ben ik dan de enige die de rode mooi vindt (en besteld heeft?
hier nog wat video
Thanks, vooral de gele ziet er erg goed uit op dat filmpje! Heb ik nu spijt van mijn zwarte⦠we gaan het zien eind deze maand
Nee, ik vond de rode ook mooi, kon alleen geen āechteā fotoās of filmpjes vinden, dus ben ik maar voor safe gegaan. Als je 'm binnen hebt ben ik daarom erg benieuwd naar je fotoās!
blauw 11 x
geel 4 x
oranje 3 x
zwart 2 x
groen 1 x
kleur onbekend 1 x
rood 1x
Ik heb trouwens geen bevestiging gekregen. Klopt dit wel?
Ik heb trouwens geen bevestiging gekregen. Klopt
dit wel?
Meteen maar even gebeld en alles geregeld. Keurige klantenservice!
Ik heb trouwens geen bevestiging gekregen. Klopt
dit wel?
Je zou een orderbevestiging moeten hebben ā¦
Even terzijde als het mag: waarom mag de naam van de site āhorloge niet van gisteren ook niet van morgen maar van de dag ertusseninā eigenlijk niet genoemd worden?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en dan komen er rare tekens tevoorschijn maar niet het waarom van de ābanā van de naam van de site. Als deze niet betrouwbaar zou zijn dan had ik het graag eerder geweten, alvorens te bestellen dusā¦
Alvast dank
ik ben voor de blauwe gegaan. Helaas nog 14 werkdagen wachten:?
Heeft niets met betrouwbaarheid te maken. Die website is betrouwbaar en heeft een erg goede klantenservice.
Geen idee, is er echt een ban dan?
Of is het gewoon omdat er meestal plakmerken worden aangeboden dan men het er hier niet zo op heeft.
Zelf al meerdere malen iets besteld via W2D en tot nu toe geen klagen. Ook de retouren zijn goed afgehandeld.
Geretourneerd:
Vandaag na een korte nacht slapen toch maar een blauwe besteld.
Leuk smoesje gemaakt dat hij voor onder de kerstboom is
Klopt. Op de blauwe moet je 14 dagen wachten. De gele heeft een levertijd van 336 uur
BIG_Blue voor Deep_Blue
Uhuuuā¦mar dan wel un rooie.
De groene besteldā¦
Even terzijde als het mag: waarom mag de naam van
de site āhorloge niet van gisteren ook niet van
morgen maar van de dag ertusseninā eigenlijk niet
genoemd worden?Ik heb de zoekfunctie gebruikt en dan komen er
rare tekens tevoorschijn maar niet het waarom van
de ābanā van de naam van de site. Als deze niet
betrouwbaar zou zijn dan had ik het graag eerder
geweten, alvorens te bestellen dusā¦Alvast dank
Heeft met een regel te maken, waar we best soepel mee omgaan in het algemeen, alleen bij deze is ooit besloten om de naam niet toe te staan omdat er heel vaak topics langskwamen over de site. Dan lijkt het meer op promotie en dat is niet de bedoeling. Een goede aanbieding zoals deze mag uiteraard altijd wel, maar vaak kwamen er van die niks horloges langs.
De regel waar het om gaat: āg. Reclame maken voor een eigen of andermans website of zaken is onder geen beding toegestaan, tenzij in samenspraak met de beheerder van het forum. Berichten met aanstootgevende laster, spam etc. worden verwijderd. Het bepalen of iets valt onder deze categorie wordt bepaald door de moderatoren en niet door de gebruiker.ā