Deep Blue family

Sinds enige weken is mijn Deep Blue familie uitgebreid met een nieuwe telg. Hij is al in enkele woensdagtopics voorbij gekomen maar is nog niet fatsoenlijk voorgesteld.

Het nieuwe gezinslid heet de Depthmaster 3000.

Sinds mijn blauwe Pro Aqua 1500 anderhalf jaar geleden had ik deze klatser ook al op de korrel maar vreesde dat deze met zijn 49 mm doorsnee wat te groot zou zijn. gebleken is namelijk dat ik me erg happy voel met de 45 mm van de Pro Aqua.
Toen deze dikke (19mm!) duiker arriveerde viel de maat mij heel erg mee. Ok, hij is groot maar aan de pols zit hij zó comfortabel!
Exact dezelfde metalen band als bij de Pro Aqua alleen een slag (26mm) breder. Dit is echt mijn favoriete stalen band, de mooie satijnen glans en vorm doen mij erg denken aan een Omega PO band. De band draagt het gewicht heel goed. De Depthmaster weegt 292 gram. Loeizwaar maar toch comfortabel.
De bezel is, net als bij de Pro Aqua van saffierglas. Ook weer zo’n pluspunt.
De Miyota 9015 doet prima zijn werk hoewel hij wel iets minder snel zou mogen lopen per dag.
Tja, wat valt er te vertellen over die 3000 meter, veel dieper dan 3 meter zal hij nooit komen denk ik. Maar wel leuk dat hij met die afstand in een rijtje tussen respectabele namen van duikhorloges staat die dieper dan 3000 meter kunnen. Voor al die horloges uit dat rijtje zal je in ieder geval veel meer moeten betalen dan voor deze, dàt is een ding wat zeker is.

Ik denk dat ik nog niet klaar ben met het uitbreiden van deze familie. Er staan er nog wat op mijn lijstje. Ik vind dat het New Yorkse Deep Blue mooie dingen maakt.

Lumenshots zijn niet mijn specialiteit maar de lumen is des Deep Blues, dus super!

Ook rubber draagt heel prettig en staat hem goed.

Nu wat foto’s uit het familiealbum.
Samen met zijn kleine(re) broertje.

Vergelijken wie de dikste is…

Altijd stoeien met elkaar. Die dikke gaat er gewoon bovenop liggen!

De familiefoto met quartsbroertje Pro Tac erbij.

Thanx 4 watching…

Mijn beste,

Proficiat, ziet er bijzonder goed uit!!
Met name de wijzerplaat is een must om te zien.
Voorts vind ik hem op de rubber-band het beste uit komen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral bij het dragen van deze familiaire lotgenoot!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Wat een kletser!

Zal nooit om mijn iele pols passen, maar vind het stuk voor stuk top horloges

Mooi, mooi.
Wat maken ze toch mooie klokken voor relatief weinig geld.
proficiat.

groetjes Lenno

Erik11 Schreef:

Wat een kletser!

Zal nooit om mijn iele pols passen, maar vind het
stuk voor stuk top horloges

Zou best wel eens mee kunnen vallen. De lugs hangen iets af zodat het prettig om de pols zit en niet uitsteken. Mijn pols is ook maar iets van 18 cm dus niet giga. De dikke deksel valt ook mooi in de pols.

Wat een leuke post! Grappig geschreven, mooie foto’s, ik begrijp je plezier wel(tu)!

Veel plezier met deze kanjers:)

Errug mooie combi zo, die witte plaat met oranje en groene accenten.(tu)

Proficiat!

Mooie introductie!
Had 'm idd al langs zien komen. Leuke klok is dat! Gefeliciteerd.
Rubber band staat 'm trouwens ook erg goed; deze is alleen wel een dust magnet, zie ik… : (
Vind trouwens die combinatie van blauwe sunburst wijzerplaat met die oranje wijzer van z’n broertje ook wel heel erg mooi!

Toppie…iets voor mij lekker zwaar en dik gefeliciteerd ermee

Deep Blue had al een tijdje mijn aandacht.
De Pro Aqua in het bijzonder, en dan ook nog die met de blauwe wijzerplaat.

Echter heb ik ze eens “Live” gezien op de Rikketik toen HHE daar stond met zijn kraam en toen vond ik het staal er wat goedkoop uitzien. Ben er toen een beetje op afgeknapt, maar hij “trekt” nog steeds, moet ik zeggen.

gefeliciteerd met je aanwinst deze is zeker op mijn wishlist te vinden,veel watch voor de prijs draag mijn pro 1500 nog steeds met veel plezier.

hey, die dikke op de blauwe en toen er ineens n kleine kwarts in beeld :smiley:

proficiat!

Supermooi Maarten. En heel geschikt voor die polsen van jou. Ik vind zelf de Juggernaut zo mooi maar die kan ik echt niet hebben denk ik.

Mooie horloges,omringd met een leuke reportage. Wij uit Duh Haahaag zijn blij met deze enthousiasme en liefde voor kijkijzaghs!

Groeten,
René :)-D

Fijn dat je er zoveel plezier van hebt!

Lekkere dikke klok, zeker met een witte wijzerplaat.

Geniet er van…(tu)

Ik had afgelopen zaterdag de eer om die dikke om mijn polsen te doen. Wat een mooi horloge en wat een gewicht X( Bedankt voor de ervaring Maarten :~

Renato_55 Schreef:

kijkijzaghs

:smiley:
Die term kende ik nog niet voor horloges! Maar ga ik zeker meer gebruiken. M’n collega’s hier vonden 'm erg grappig!:slight_smile:

Well, you won’t know until you tried! Een horloge moet je altijd een keer om je eigen pols zien, imo. Pas dan weet je of 't echt wat is voor je of niet.
Misschien kan medeforumlid hhe daarin wel iets betekenen?:slight_smile:
Is idd wel een erg cool model, ook! Net even geGoogled en in het geel is ie ook echt bruut!:~

Explore MrFitGuru

dreski Schreef:

Supermooi Maarten. En heel geschikt voor die
polsen van jou. Ik vind zelf de Juggernaut zo mooi
maar die kan ik echt niet hebben denk ik.
http://people.timezone.com/jmerino/dbjuge6.JPG

De Juggernaut is echt een fijne klok, was een van mijn persoonlijk favorieten, gezien de grappige details, zoals de lugscrews (wat geen screws zijn…).

Helaas is deze uitverkocht en geen idee of en wanneer deze weer beschikbaar gaat komen.