Deep Blue, is dat nou een beetje knap spul?

Er staat momenteel bij W2D weer een Deep Blue ProTac 1000 in de etalage voor een zeer gunstige prijs.
Persoonlijk vind ik het erg mooie klokjes, maar ik heb een beetje het gevoel dat DB slechts een stickerplakker is.
Dus de vraag is: Do or Don’t?

1 like

Ik zeg Do.
Niks mis mee met deep blue.

2 likes

Same here…

Gezien: Leuk merk helaas heeft deze erg lelijke wijzers.

Prima kwaliteit.

Heb hem met plezier gedragen.

Superdeal volgens mij, met saffierglas! Wel 15mm dik maar wel in verhouding met de diameter van 45 lijkt me.

geen stickerplakkert ze gebruiken dan wel niet hun eigen uurwerken
maar verder ontwerpen en maken ze hun eigen modelletjes
niet dat je dezelfde ontwerpen met een andere naam zult tegenkomen.
( btw ze maken ook pilotenstyle horloges van dezelfde kwaliteit
onder de naam “Air Blue” )

Prima merk dat een hele hoop ontwerpen uitbrengt, vaak voor beperkte tijd. Ze zijn vaak wel wat ‘log’ dus dit moet je ding zijn. Geen slecht woord over de kwaliteit!

Ja hoor, knap spul. Ik heb deze en ben er zeer tevreden mee:

Houdt beter de tijd bij dan mijn dubbel zo dure Tissot en ziet er goed uit. Wel een zwaargewicht overigens :slight_smile:

1 like

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/P1110663.jpg.html][/URL]

Ontwerp moet je ding zijn maar over de kwaliteit niets dan lof. Ik heb het dan over saffierglas, uitstekende lume, betrouwbare uurwerken, hoge depthratings en bezels zonder speling. Ook de banden en sluitingen zijn OK (staal zowel als rubber). Meestal zijn ze nogal groot en zwaar, maar ik vind dat geen probleem. Gewoon veel horloge voor het geld. :+1:

3 likes

Mooie en goede klokjes, gewoon doen.

Heb er 2 gehad, plus een airblue, helemaal niets mis mee, zeker voor de prijzen bij W2D.

Gr. Marc

1 like

Ik mag wel zeggen voor het geld erg goede kwaliteit,heb de master Explorer welke keurig zijn uurtjes tikt en waar ik met een gerust hart het zwembad mee in kan.
Met de stalen band wel een gewichtige jongen btw

En op een velletje

1 like

Mooi! zet m maar eens op een sharkmesh, dat is een topcombi

Ik heb m niet meer, vind t eigenlijk wel jammer. Komt wel weer eens terug misschien, er is veel te veel moois.

Gr. Marc

2 likes

Kunnen ze voor die prijs bij SEIKO nog veel van leren… Alleen al de schroefkroon…

Bedankt lui voor de positieve antwoorden op de gestelde vraag. Ik heb 'm niet eens gesteld, maar het had ook zo maar mijn vraag kunnen zijn!

Ik heb er eentje besteld. Ik blijf twijfelen of ik geen Seiko of Citizen beter zou kopen. Maar deze ziet er zo mooi uit voor die prijs! En ik ben een twijfelaar, dat zal niet helpen :slight_smile:

Zou wettelijk verplicht moeten zijn zo’n sharkmesh op n duiker…

2 likes

Doen!!!
Niets mis mee…prima afgewerkt en onderscheidend!!

Doen! Prima spul!

2 likes