Het bandje is de 40 euro meer dan waard. Rubberbandje kan je overal voor 2 tientjes krijgen. Zelf heb ik een Deep Blue master 2000 en ik vind het geweldige horloges.
Misschien moet je je eerst eens inlezen alvorens je hier hoog van de toren gaat blazen. Als Deep Blue een plakmerk zou zijn dan geldt dat evenzeer voor pakweg Steinhart. Niet dus. Deep Blue bouwt wel degelijk zelf horloges, of ze nu op andere lijken of niet.
Ben aan het uitdunnen. Horloges die nog op de plank liggen en weg moeten. Vandaar dat ze ook te koop staan.
Aantal leden hierboven moeten nog veel leren…zullen we het maar houden op onnozelheid?
Ze hebben idd een paar modellen waarvan ik nog niet heb ontdekt dat ze ook door andere merken worden gevoerd. Een groot aantal daarentegen… knip plak.
op andere merken lijken… serieus. schaamteloze kopieën. Niets meer niets minder.
Als je dat niet uitmaakt even goede vrienden. Steinhart vind ik idd ook geen merk met nieuwe originele ontwerpen.
en nogmaals. Als je ze mooi vind, lekker kopen.
Qua waar voor geld is Deep Blue haast onovertroffen, zeker via Watch2Day. If you like it, buy it. W2day heeft ook nog eens een goede klantenservice. Ik vind 99% van de merken die ze verkopen niet interessant, maar dit is de uitzondering.
De Deep blue is idd ook rond en heeft 3 wijzers…En naar afwerking en kwaliteit kunnen ze bij seiko hier nog iets van leren…
Heb ook een deep bleu 1000 M; Ik was alleszins aangenaam verrast door de kwaliteit ene er tikt in de mijne ook een seiko motor. Veel uurwerk voor weinig geld. Doen!
2 Weken geleden was de ProTac 1000 in de aanbieding voor €139,- bij W2D, en ik vraag me, afgezien van de stalen band, af wat het verschil is met deze klok.
Als je kijkt bij de foto’s is de zwarte versie ook gewoon een ProTac, maar dat kan een foutje zijn natuurlijk.
(Die witte versie is trouwens wel erg mooi, dus het begint hier weer een beetje te kriebelen…)
Deep Blue wordt in Hong Kong gemaakt, zit zeer degelijk in elkaar en leent in meer of mindere mate design van andere merken, ZOALS ZOVEEL ANDERE MERKEN, dat noem ik geen knip en plakmerk, zoals Steinhart, welke overigens een stuk duurder is, maar ja, “Deutsch”.
Ik heb de SeaRam gehad, quartz, zwaar, zeer degelijk en nu heb ik er nog twee…
Lijkt me niets mis mee. Horlogetechnies gezien. Leuk voor erbij.
Hier ervaring met een db juggernaut 4.
Mooi sellita ws200 hartje erin, ik vind het veel kwaliteit voor een eerlijke prijs …