Hoi leden is deze Deep blue wat? Wie heeft er ervaring met Deep Blue. Alvast bedankt!!!
Gr Bram
Knip en plak merk
Yip dat wist ik maar als vakantie klok…
Deep Blue maakt kwantitatief prima horloges kan ik je uit ervaring vertellen. Voor tweehonderd euro is dit aardig wat horloge, als je 'm mooi vindt!
Bij RLC sluit ik me dus niet aan. Bij “plakmerk” moet ik denken aan DW of Armani, DB is wel anders.
Ja hoor, Deep Blue levert een goede kwaliteit voor aantrekkelijke prijzen.
Zelf heb ik de Sea Quest Diver 1500 Automatic met Miyotda 9015 uurwerk. Loopt als een trein
Helemaal niks mis mee!
Zelf meerdere gehad.
Kun je geen buil aan vallen, maar ook niks bijzonders. Geeft aan hoe laat het ongeveer is. Als je hem mooi vind kopen zou ik zeggen.
Niets mis mee. Prima horloge voor dat geld.
Spreek in dit geval uit eigen ervaring.
Prima klokken, maar dat wist de zoekfunctie je ook wel te vertellen…
Geldt wel voor de omschrijving (superluminova/tritium) van W2D ben ik bang
Sorry, maar Deep Blue is geen plakmerk. Dat is hier op het forum trouwens al tig keer aan bod geweest.
Eens, heb hierom mijn reactie op de omschrijving aangepast…
Deep Blue geen plakmerk? laat me niet lachen. Hebben het uitgevonden en verbeterd. Wat overigens niet wil zeggen dat hun producten slecht zijn. Dat zijn ze niet. Ik heb er meerdere gehad.
Deep Blue pakt hun merknaam op een bestaande kast of ze kopiëren designdetails van bestaande merken, en dat gaat heel ver bij sommige modellen.
Schaamteloze rip off van de Seiko Turtle en dr skx gemaakt.
idd, zo schaamteloos dat dit merk eigenlijk voor mij heeft afgedaan.
Ieder z’n meug. Maar ik pas voor Deep Blue.
Persoonlijk zou ik voor de Citizen BN0151-09L (blauw) of BN0151-10E (zwart) gaan. DP lijkt een kopietje hiervan, maar de Citizen vind ik geweldig om te zien. Prijs is (nagenoeg) gelijk. Heb je wel een eco-drive movement.
Ga weg joh zwetser. Alsof jij recht van spreken hebt met je Armani en invicta advertenties
Een tweetal maanden geleden heb ik via de site een Deep Blue Protac 1000 gekocht voor 159 euro. Het enige verschil met deze versie (voor zo ver ik kan zien) is dat het siliconen bandje vervangen is door een metalen bracelet. Ik had toen 159 euro betaald, dus vind ik 199 niet meteen een koopje.
Het horloge zelf is goed uitgerust en de bouwkwaliteit is degelijk. De roteerbare bezel heeft een zweem van goedkoopheid omdat het zo plastic-achtig aanvoelt, maar voor de rest kan ik er weinig over klagen. Het movement hackt en is opwindbaar en lijkt de tijd vrij goed bij te houden. Een saffier glas is altijd een meerwaarde en de Superluminova werkt goed. De 1000 meter diepte en heliumventiel zijn leuke specs op papier, maar bijna niemand zal dat gebruiken.
Als je toch van plan bent om een Deep Blue aan te schaffen zou ik toch even de kat uit de boom kijken. Aanbiedingen van Deep Blue passeren toch met de regelmaat van de klok op W2D en er zijn volgens mij betere koopjes dan deze versie.
Thanks allen voor jullie input.
Kijk nog even verder zal waarschijnlijk wel een Sumo of turtle worden.
Gr Bram
SKX is wat je wilt.