Deep Blue Master 1000

Zou hem ook houden. Mooie klok hoor!

1 like

Anders mag je hem altijd ruilen tegen een andere bij me :wink:

1 like

Staat perfect man, en meestal lijkt een klok op de foto optisch nog wat groter, dus dit kan prima :thumbsup:

b.t.w. als je de band erg moet inkorten wel even nadenken aan welke bandzijde je die schakels verwijderd,
stel dat je 2 schakels moet verwijderen dan kun je die
2 misschien ook tegelijk van 1 kant halen
i.p.v. een van iedere kant.

1 like

Mooie klok niks mis mee gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Bedankt voor de reacties en de tips mannen !!!
:thumbsup:

Een mooi horloge staat ook best goed op je pols dus ik zeg ook houden

1 like

Staat erg goed! Houden dus.

1 like

Mooi horloge, proficiat !!!
Houden dus :+1:

1 like

Mooie klok, houden.

Lijnt die bezel niet goed uit of staat deze op elke foto Ć©Ć©n tikje naar links? Dat eerste zou voor mij een reden zijn het horloge terug te sturen. Indien het tweede: stoere, robuuste klok. Lekker houden.

Denk dat de bezel 1 klik gedraaid zit .

Helemaal niks mis mee toch? Lekker houden, en er van genieten!

Prima horloge! Ziet er goed uit!
Seiko automaat : :+1:
Lekker houden!

Ik vind en wel stoer. Of ie geflipperd moet worden kan alleen jij bepalen. Ik zou het even tijd gunnen.

De bezel stond idd een ā€œklikjeā€ te ver.
Moet wel even kwijt dat ik het erg leuk vind dat er zoveel reacties zijn geweest op dit topic.
Wat een enthousiasme !!!
Ik ben al jaren lid maar heb in die tijd alleen maar meegelezen en heb wat dat betreft geen credit opgebouwdā€¦
Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Maar dan wel zorgen dat de voorkant van de band (waar je naar kijkt) altijd korter is dan de achterkant. Dan valt de kast meer naar je toe in plaats van van je af.

Ziet er wel stoer uit maar het is niets voor mij. Lijkt teveel op de HFLE :stuck_out_tongue_winking_eye:

Stoere klok. Ik heb er zelf ook een gehad en was toch wel verbaasd over de kwaliteit die je krijgt voor dat geld.
Zou hem lekker houden.

Mooi ding hoor! Ik zou hem persoonlijk gewoon houden.

Mooie duiker, zomerklokkie etc. :smile:

Dat is denk ik zeker bij nieuwe horloges de beste oplossing ( het bandje dat vastzit op de 6 uur positie )
echter ik denk dat het ook afhangt van het soort sluiting en de polsvorm,
Zodra je een sluiting hebt die op een rare afstand scharniert dan is het beter om ook daar op te letten,
kortom het is een kunst :rage: