Deep Blue Master 1000

Hallo,
Verleden week heb ik een Deep Blue gekocht bij Outlet van Watch2Day.
Vandaag heb ik hem binnen gekregen.
Ik twijfel alleen of ik het horloge moet houden. Wat denken jullie ervan?
Het horloge voelt in ieder geval erg robuust aan (heb geloof ik nog nooit zo’n zwaar horloge gehad)

Explore marcelschouten74 Explore marcelschouten74 Explore marcelschouten74
5 likes

Ik zou hem gratis weggeven… Nee, alle gekheid op een stokje: je moet doen wat je zelf wilt…

Hoi,

ik vind het een mooie robuuste duiker met goede specs, echt waar voor je geld.

Subtiel is ie niet…

bij mij zou ie snel weer op het verkoopgedeelte belanden denk ik, wegens concurrentie van vele andere mooie duikers, maar ik weet niet of ie past in jouw collectie.

succes!

Is er een specifieke reden waarom je twijfelt?

Ik had m iets subtieler verwacht. Ik weet ook dat je aan een nieuw horloge moet wennen. Ik geef het even de tijd.
Het is ook zo dat de prijs volgens mij best ok was dus een miskoop was het niet.

—wat zijn jullie trouwens sne! met reacties zeg :thumbsup:

Is toch een nette duiker? Gewoon lekker dragen…

Lekker houden en dragen. Lijkt mij een geweldige klok.

Altijd leuk… Die verkapte verkoop topics…

4 likes

Ik vind hem vet! Gewoon heel veel klok voor je geld.

Lekker als huis-tuin-en keuken beater!

Duikers zijn nu eenmaal ontzettende knoeperds

Het is geen verkapte verkooptruc hoor.
Hij kan gewoon retour naar de winkel…

Het maakt met die zware horloges ook dag & nacht verschil of je de band goed op maat hebt gezet,
ik denk dat er op deze weinig microverstelling zit ?

Aardige klok maar niet mijn ding. Als je er niet tevreden mee bent dan terug ermee.

Deep Blue ?

Bij twijfel niet doen. Alhoewel ik het eigenlijk een heel leuk horloge vind. De Lume schijnt heel fel te zijn, en er zit een betrouwbare Seiko uurwerk in.

Stoer ding, dus afhankelijk van hoe die draagt. Kun je een aantal wrish shots toevoegen?

Ik denk wel dat hij blijft. Ik raak nu eigenlijk al gewend aan de grootte. Ik moet de band nog wel verkleinen. Ikheb al wat geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Morgen heb ik als het mee zit een bandversteller tot mijn beschikking. (in het gespje zitten trouwens nog 3 gaatjes → dat is de microverstelling toch)

Wat vinden jullie, kan best toch…

Explore marcelschouten74
Explore marcelschouten74

3 likes

Ik zou hem houden, de zomer komt er aan en met korte mouw…staat mooi!
Veel plezier ermee.

1 like

Mooie klok. Goed merk niks mis mee,
Ik zeg houden!

1 like

Mooie duikert, is een “keeper” :wink::+1:

1 like