Deep blue stalen band probleem

Hahaha geweldig !!!
Dank je voor het delen, hier kan ik echt van genieten.
Beter als al het gekibbel hier soms op het forum.
Geniet ervan, maar dat zal wel lukken.

2 likes

Super Tip:

Mocht je ooit een klein horloge onderdeel kwijt zijn geraakt pak dan de stofzuiger en een panty van je vriendin. Monteer de panty op de stofzuigermond en zuig systematisch de kamer uit! Succes (vrijwel) gegarandeerd!

1 like

Dat is idd een super tip.
Heb alleen voor me zelf besloten dat ik er voortaan lekker vanaf blijf en het aan de expert over te laten. :slight_smile:

1 like

Wil je niet die heftige opwinding, die bijna depressie, dat koortsachtig werkend brein en die grote beloning aan het eind zoals ik hierboven beschreef??

Ik snap er niks van,… :joy::joy::joy:

Misschien mag ik binnenkort wel met titanium aan de slag, dat wordt echt stressen…

2 likes

Nog een tip voor een weggesprongen springbar. Rol de mouwen van je overhemd, als je die altijd opgerold hebt zoals ik, even naar beneden. Ik ben er eens eentje daarin tegengekomen.

1 like

Voordeel van titanium: krasjes zijn met een inktgum in een paar seconden weg te werken :sunglasses:

1 like

TIP : ik ga altijd in een hoek vd kamer zitten zodra er een pushpin wegschiet ligt ie gegarandeerd in de hoek,
of hij zit in je sokken, of in de omslag van een broekspijp, of tussen een plint of 4 meter achter je bij de buren in de tuin … slim he ?

1 like

Hahaha ik ken het :slight_smile: