Deep Blue van 800 euro?

Ik heb hem ook gehad en uiteindelijk (volgens mij) geflipperd aan @nijmege01

Vond het een prachtig horloge van ditem kwaliteit. Alleen de afmeting was voor mij te groot.

Als deze modellen met ETA uurwerkjes voor 40mm komen zou ik er weer een kopen

Ik zal het ook in de gaten houden voor je.

1 like

22mm
Dat staat verkeerd in de ad.
http://www.europewebstore.com/Webwinkel-Product-180818037/Deep-Blue-Daynight-Recon-Tritium-T-100-10-year-anniversary-Edition-BLACK.html

1 like

Ik vind 't ook echt een mooi ding, en tritium is wel iets bijzonders natuurlijk! Of 'ie achthonderd euro waard is is inderdaad een tweede, als je bijvoorbeeld kijkt naar een Steinhart met hetzelfde motortje…

Service van watch2day is prima. Horloge is niet te vergelijken met goedkopere automaten. Als het je wat lijkt, gewoon doen. Deep blue maakt prima horloges met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Maar het horloge vind ik niet om aan te zien…

2 likes

Tjonge…wat zijn we toch merkenge…l
Als het nou een Squale of weetikwatvoormerk is…dan is het bedrag "in orde"
Gaat het niet om het uurwerk en of je het horloge mooi vindt?
Nou dan!!

2 likes

Zeker! En ik vind um lelijk en vind €200 nog teveel. Veels te veel. Lelijk, niet mooi, te groot, rare kroon en die tritium buisjes! :scream:

Heb de sea ram gehad, moet zeggen dat m’n monster op geen enkel gebied hieraan kon tippen…800 euro voor een snowmonster, dat is veel geld !! Allen al het toedraaien van de schroefkroon, wat een verschil!

Dat je iets niet mooi vind, of te groot dat is prima. Vind hem zelf ook niet mooi en te groot. Maar zelfs 200 euro teveel noemen voor het gebodene is wel een beetje overdreven of niet? Blijft een degelijk horloge met een fatsoenlijk uurwerk.

1 like

Ja maar ik vind um niet mooi en dus vind ik 200 euro teveel. Ga ik liever ergens anders aan uitgeven.

1 like

OK, begreep het even anders.

Vind hem zelf wel mooi maar niet mooi genoeg blijkbaar, het lijkt erop dat ik me kan beheersen…

Ik heb een sun diver 2, en die bevalt me prima!

De ā€œoris stijlā€ kast met een Seiko automaatje inside vind ik op zich een mooie combi.
Ik had het idee dat Deep Blue er zich een beetje gemakkelijk vanaf ging maken, door het gebruik van een doorsnee model kast en quartz uurwerken…
Eigenlijk moet ik bekennen dat ik deze variant met tritium en ETA inside wel gaaf vind!
Maar niet 800 euries gaaf!!!..

2 likes

Ach, als ik een wat bredere pols had…

Eerder met een brede portemonnee :no_mouth:

Ben best een fan, maar 800 ballen…

Vind ik wel meevallen, meestal zijn ze ±45 mm, dat lukt prima met een gemiddelde 18 cm pols. Als je een jongetjespolsje hebt, wordt dat wat lastiger natuurlijk. :smiley:

1 like

Als je een meisjespolsje hebt wordt het nog lastiger. :wink:

MAAR voor dat geld zijn ze niet zuinig geweest met de tritium buisjes…

Dit soort horloges zijn dan ook niet gemaakt voor dunne polsjes, maar voor volwassen mannenpolsen, Marco.

P.S. Ze hadden dit horloge een stuk betaalbaarder kunnen maken als ze er geen ETA uurwerk in hadden gestopt, logisch daarom zijn die tritium kanonnen van Marathon ook zo duur. Stop er een leuke Seiko of Miyota uurwerk in, weinig minder kwaliteit maar veel betaalbaarder!