Ik heb het niet over mezelf hoor.
Oh, gelukkig maar! Ik dƔcht al!
Nissan had de GT-R ook goedkoper kunnen aanbieden als ze er in plaats van die bloedgeile V6 ,een standaard 6je in gelepeld hadden en nog veel goedkoper als ze er niet zoveel techniek ingestopt hadden.
Toch hebben beide fabrikanten dat wel gedaanā¦Deep Blue heeft met deze configuratie een nieuwe āātoplineāā neergezet voor een ander publiekā¦niet omdat het moet,maar omdat het kan.
Tja, Ɣlles kan in HongKong tegenwoordig, maar dat maakt het nog geen Zwitsers horloge.
P.S. Geef mij die Japanner dan maar.
Als de kwaliteit van alle onderdelen op gelijke hoogte is als dat van het uurwerk,vind ik de prijs zelfs nog wel redelijkā¦
Waar vind je die voor ⬠800?
P.s. Een groot liefhebber van Ball, maar kan die net zo min als Omega niet betalen.
dan kan je het dus wel betalenā¦
Welke?
alles: net zo min is niet, net zo min niet is dan wel
Haha, laat ik nou net een hele sierlijke pols van 16,7 cm hebbenš 44-45 mm is het net niet qua draagcomfort. Natuurlijk is het ook afhankelijk van lug-to-lug maat, mān sharkdiver van 42 is het namelijk ook net niet. Maar eigenlijk wel jammer dat deep blue voor mij iets te grote duikers maakt, anders had ik er waarschijnlijk meerdere.
Pff alsof jij nooit geen foutjes maakt.
Voor die ⬠800,- hadden ze dan op de wijzers ondanks die tritium ook nog wel even een likje superluminova kunnen schilderen.
inderdaad
Best een redelijk mooi horloge.
Maar voor minder dan dat geld kocht ik liever NU een Chr.Ward C60 Trident GMT ( 38mm ).
Dit ; https://www.christopherward.co.uk/events/30-off/c60-trident-gmt-600-2
Ah shoot, trap ik er in, ik, die van zichzelf beweert dat hij zo goed Nederlands kanā¦
Inhoudelijk: ik heb een Sea Ram 500 en een kennis een Daynight met Valjoux 7750 en tritium en de kwaliteit is gewoon daar. Dit horloge afzeiken is een beetje hetzelfde als zeggen dat een Seiko Marine Master niet waard is wat hij kost omdat je een keer een Seiko 5je bij de cashconverters hebt gezien.
ik zeik niets af?
Nee die knipoog was voor jou, de rest niet specifiek