Degeneratieve hororexia

Ben ik ziek?

2 maanden terug droeg ik mijn 46mm Oris nog vol trots.
Toen ik hem te groot vond geruild voor een 43.
Nu vind ik mijn 41.5 Aqua Terra lomp ogen en kijk ik naar een 39mm Rolex

10 likes

Welkom op HF :laughing:

7 likes

Dat zou betekenen dat je over 7 maanden een horloge wil wat niet meer te zien is met het blote oog :joy:

4 likes

Herkenbaar. Mijn grootste was 44mm. Was, want recent verkocht. Nu is de SKX het grootst maar gelukkig valt deze klein. De rest is allemaal 40mm of kleiner.

Terminaal ziek dus…

Ben bang dat er binnenkort toch een OP of DJ komt

Nee hoor, dat heet opgroeien :slight_smile: (duikt achter de virtuele bank)

Ik ben altijd van de klassieke maat geweest. Grootste duiker die ik heb meet 40mm. Mijn Speedmaster is een Mark40 o.a. vanwege de maat.

1 like

Hopelijk niet zeg, liever gewoon een ander horloge.

Ik heb niet al te brede polsen, ik ging van 42mm naar 41mm terwijl ik nu wel eens wil kijken naar een Tudor BB heritage 36mm.

1 like

Die Orissen zijn sowieso allemaal zo gigantisch tegenwoordig… Voortschrijdende inzichten gewoon, ik zou haast zeggen - je wordt niet ziek, maar juist beter. :wink:

1 like

Je bent het stationsklok stadium voorbij en komt nu in het bereik van de horloges voor echte mannen :wink:
https://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/3X/2/a/2ab2990bc2e4ef1c60d697e6fa243584de9b557b.jpg

4 likes

"Degeneratieve hororexia"
Ik weet niet of je ziek bent.
Ik ben wel groot fan van je woordkeus.
Hahahahahaha.

Ik zou het gewoon wispelt(uur)ig noemen.

1 like

Hartstikke ziek en dus geschikt voor deelname aan dit forum.
Verwacht voorlopig geen beterschap. :joy:

2 likes

Ik heb relatief grote polsen, maar horloges tussen de 36 en 42mm doen mij het meest!
Met een polsomtrek van 20/21cm, vind ik dat toch bescheiden maatjes.

1 like

Nee hoor !
Je bent er bijna :sunglasses:

1 like

Kleiner=beter , simpel.

:blush:

Wat is je polsomtrek dan?

18cm en vrij forse bovenarmen

Misstaat ook niet maar neig steeds naar kleinee

Welcome to the wonderful world of watch collecting🤗

Je zoekt een excuus om een Rolex aan te schaffen thats all :metal: Overigens een prima keus hoor om een OP of DJ aan te schaffen. Er zijn ergere ziektes :smiley:

2 likes

Het gaat niet om de maat, maar om de kwaliteit. Of wacht, is dat een ander forum?