Dekking Chrono 24

Dag beste forumleden,

Hoe zit het met de verkopersdekking op Chrono 24? Ze werken met de Escrowservice dat je als koper beschermt bent wanneer je niet tevreden bent over het horloge. Maar hoe ben je als verkoper gedekt? Stel: je verzend je mooie horloge naar de koper, volgens de trackingcode komt die aan, wat de koper ook confirmeert, maar plots zegt de koper dan dat de horloge niet in de doos zit.
Dit is puur hypothetisch en wekt bij mij een beetje argwaan om op Chrono24 te verkopen. Wat als dit voorvalt?

Grtz en fijne dag!

Hier is best al wel heel veel geschreven. Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Zoek maar eens op ‘chrono24’ en je komt tal van ervaringen en meningen tegen …

Kort door de bocht komt het telkens hetzelfde antwoord naar voren nl. dat chrono24 een mooie marktplaats faciliteert, maar als er met een transactie wat misgaat geven ze niet altijd thuis. Zowel voor verkopers als voor klanten. Vaak gedekt door de voorwaarden, dus lees die goed.

PS In jouw voorbeeld zal jij waarschijnlijk moeten aantonen dat je het product hebt verstuurd.

Oké bedankt Junior. Ik ga hier zeker eens doorlezen. Zal als ik ‘m verstuur dan maar een GoPro rond me binden om alles te filmen op het postkantoor hahaha.

1 like