Dekroon

Horloge verkocht aan Jeroen. Snelle en duidelijke communicatie en afhandeling. Bedankt en veel plezier ermee @dekroon👍

Koper kwam zelf met bod en na accepteren van het bod helaas niks meer van koper vernomen. Na paar dagen horloge weer in verkoop gedaan. Verder niks meer van koper vernomen.

1 like

@dekroon, ik heb helaas niks meer van U vernomen. Hoor graag of eea nog actueel is.

Groet
Goswin

Ik heb gisteren een horloge overgenomen van Jeroen (@dekroon). Zeer tevreden. Horloge was in goede staat, leuke prijs en een goede afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar! :+1:t2: Bedankt!

Eergisteren heb ik een prachtige Accutron Spaceview van @dekroon over kunnen nemen voor een messcherp prijsje.
Omdat het om een horloge van een iconisch en uitstervend ras betreft was het in het begin even peilen en informeren bij elkaar waarmee en met wie wij beiden te maken hadden. Desondanks heb ik deze deal als bijzonder fijn ervaren; Zonder dat ik er echt naar heb gevraagd kreeg ik een set extra foto’s toegestuurd en zijn de vragen die ik had netjes beantwoord.

TL;DR:
Fijne en oprechte superdeal.
Rating: :star: :star::star::star: (4/5 sterren!)

Laatst een horloge overgenomen van Jeroen.
Ben zeer tevreden, horloge is in zeer goede staat, prima prijs en perfecte afhandeling.
Jeroen @dekroon nog bedankt voor de transactie.

1 like

Van @dekroon een Apple Watch overgenomen n.a.v. een gezocht post. Fijne communicatie en alles goed verlopen :slight_smile: