Delhi Watch Company

Zoekfunctie gebruikt maar ik vond de Delhi Watch Company niet, corrigeer me als ik het niet goed deed.
Ik zag een m.i. heel leuk ontwerp; titanium, rvs, Duits glaasje:

Is het design (horloge, niet de band :wink:) eerder gezien, wat vind je…?

8 likes

Tof ding, kost geen drol, origineel design.

Alles ingrediënten voor een winner.

Leuk ding. €40 voor een titanium horloge? Wow.

Cool. Ik begrijp waarom het horloge weinig kost, kijkende naar de gekozen afwerking, maar vind het tegelijkertijd een erg tof idee. Leuk!

geinig, ook die bandaanzet is super!

Ik moest gelijk aan deze titanium klassieker denken:

Ontwerp uit 1984 van de Nederlander Bruno Ninaber. Nog steeds te koop, kost wel iets meer.

3 likes

A true one of one design. We had our drawings ready, and thanks to our good friends who let us borrow their very expensive machinery, we were able to make this case ourselves. While not fully in-house yet, it gives us the confidence to go into the next year believing that this is a bet worth taking. The case is not perfect, and reminds us that the strive for perfection is a long and grueling one, so we want to say a big thank you to all of you. Without our community we’d be nowhere.

Dat is natuurlijk ook manier om het te verkopen.

Ik vind het wel een leuk ding, zeker voor die prijs (let op: shipping is de helft van de prijs van het horloge, uiteraard allemaal voor import).

…. :face_with_peeking_eye:

Ik vind hem wel origineel.
Maar heb wel het idee dat je er na 2 weken op uitgekeken bent. Is toch €20 p/week…

2 likes

Wie heeft het titanium model in huis gehaald?

Deze namiddag gingen de stalen versies live. Ik mag binnenkort een black DLC en sandblasted model in de bus verwachten. Na een half uurtje waren de drie uitvoeringen uitverkocht.

Onlangs kon ik hier op het forum hun field watch kopen. Heel blij mee!

3 likes

Ik wilde ook een sandblasted en dlc variant, maar de betaling lukte niet. Wonder boven wonder lukte het wel toen ik alleen de dlc variant probeerde, dus die is incoming!

2 likes

Serieus? Ik had me ingeschreven op de nieuwsbrief maar geen updates gekregen. Lekker zeg.

Stuur je me een dm als je een van de twee beu bent? Dank!

1 like

Verdorie ik zou een nieuwsbrief krijgen en ik zie net dat ze dat niet gedaan hebben om website issues te voorkomen.

Grrrrr

Mocht je er vanaf willen sluit ik graag aan in de rij :sweat_smile:
(Geld ook voor @DontLookBack natuurlijk)

1 like

Ik heb wel 20 keer geprobeerd maar ik kreeg telkens een error bij de betaling. Was er de eerste minuut bij en direct in de checkout zonder wachten. Sandblasted.
Balen, maar als ze hun platform niet op orde kunnen krijgen hoef ik het horloge ook niet meer :smiling_face_with_tear::joy:

Ik heb ook een half uur lang de melding gekregen dat er problemen waren met de betaling maar opeens kwam ik er doorheen en nu is er dus een sandblasted versie onderweg :partying_face: :partying_face:

Ik hou de site in de gaten of de 40mm field watch opnieuw in de verkoop komt want die zou ik ook nog graag willen.

1 like

Als jullie er over 2 weken van af willen houd ik me wel aanbevolen.

1 like

Congratz! Ik laat ze vanaf nu links liggen, het amateurisme bij de verkoop heeft me de ick gegeven :joy::smiling_face_with_tear:

Echt? Ik schrijf dat volledig toe aan het betaalplatform, de site werkte prima in mijn beleving

3 likes

Het andere exemplaar was voor een vriend die zich op het werk niet vrij kon maken. Maar als ik hem verkoop, stuur ik eerst een DM voor hij in het blauw gaat. Ook naar @herman .

3 likes