Delhi Watch Company

Zoekfunctie gebruikt maar ik vond de Delhi Watch Company niet, corrigeer me als ik het niet goed deed.
Ik zag een m.i. heel leuk ontwerp; titanium, rvs, Duits glaasje:

Is het design (horloge, niet de band :wink:) eerder gezien, wat vind je…?

7 likes

Tof ding, kost geen drol, origineel design.

Alles ingrediënten voor een winner.

Leuk ding. €40 voor een titanium horloge? Wow.

Cool. Ik begrijp waarom het horloge weinig kost, kijkende naar de gekozen afwerking, maar vind het tegelijkertijd een erg tof idee. Leuk!

geinig, ook die bandaanzet is super!

Ik moest gelijk aan deze titanium klassieker denken:

Ontwerp uit 1984 van de Nederlander Bruno Ninaber. Nog steeds te koop, kost wel iets meer.

1 like

A true one of one design. We had our drawings ready, and thanks to our good friends who let us borrow their very expensive machinery, we were able to make this case ourselves. While not fully in-house yet, it gives us the confidence to go into the next year believing that this is a bet worth taking. The case is not perfect, and reminds us that the strive for perfection is a long and grueling one, so we want to say a big thank you to all of you. Without our community we’d be nowhere.

Dat is natuurlijk ook manier om het te verkopen.

Ik vind het wel een leuk ding, zeker voor die prijs (let op: shipping is de helft van de prijs van het horloge, uiteraard allemaal voor import).

…. :face_with_peeking_eye:

Ik vind hem wel origineel.
Maar heb wel het idee dat je er na 2 weken op uitgekeken bent. Is toch €20 p/week…

1 like