Kan wat in zitten… wie weet is dat wel zo.
Maar voor die paar tientjes (bij benadering) is het toch een lekker fris ontwerpje? Lekker utilitair en buiten de gebaande paden.
Kan wat in zitten… wie weet is dat wel zo.
Maar voor die paar tientjes (bij benadering) is het toch een lekker fris ontwerpje? Lekker utilitair en buiten de gebaande paden.
Ja dat. En je valt je er qua prijs ook geen buil aan. Jammer dat er door sommigen zo negatief wordt gedaan. Ieder het zijne toch?
Noem me een horloge met hetzelfde ontwerp. Ik wacht wel.
En we hebben het hier over ±65 euro. Niet 400.
Haha ja maar dan moeten we ook consequent zijn en mensen die een negatieve mening toebedeeld zijn ook accepteren.
Niet het einde van de wereld, buiten het feit dat men geen partypoopers wil natuurlijk ![]()
![]()
![]()
Ja weloverwogen keuze maken. Uitbreiding van beschikbaarheid juich ik verder toe. Scalping culture is ruk.
Edit: en als je het echt niks vindt wil ik hem wel misschien nog wel hebben
Er is al een of andere koekwaus uit Spanje die een set van 3 probeert te verkopen voor €795,- op Vinted ![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoeveel minder jij kwijt bent ![]()
Ik heb ze ook alle drie gekocht, €160,- was ik kwijt. Tel daar €30,- bij aan invoerrechten, en je zit zo rond de 65 euro per horloge. Allersinds redelijk.
Ja dit dus die lui die zijn niet goed er waren 30.000 pre-orders dan ga je echt geen geld aan verdienen op vinted
Ik denk een paar euro meer maar daar zul je beslist niet van wakker liggen ![]()
Ik tel er altijd 25% bij op, dan zit je meestal wel goed.
Klopt inderdaad, alleen zijn de kosten van DHL met de 15eu die daar nog eens bovenop komen wel behoorlijk
Er zijn altijd mensen die niet kunnen wachten tot Oktober ![]()
Dank voor je geweldige bijdrage!
Hoop dat je plezier beleeft aan je hobby.
Ik denk dat ik hem heel fijn ga vinden. Daarom heb ik hem besteld.
Ik dacht trouwens dat die horloges van Titanium waren, maar nu zie ik dat ze van 512 staal zijn, wat dat dan ook is. Andere versie?
Gewoon 316 rvs toch?
Er is eerder een titanium editie geweest.
Klopt ja, deze zijn van 316 rvs en de eerste serie was van titanium. Als ik me niet vergis werken ze nog aan een titanium versie met automatisch uurwerk
Ze zijn eerwt nog even bezig mer fullfillment van al deze orders.
Nice voor ze wel, hopelijk leidt dit tot meer buiten de lijntjes kleuren.
Getallen. ![]()
Aanmoedigingsprijs en ontwikkelingssamenwerking in een. Mooie bonus: vet horloge.