en levert een keurig rapport in over het jaar 2022
tldr; de conclusies staan op pagina 39
het hele verslag
hier
en levert een keurig rapport in over het jaar 2022
tldr; de conclusies staan op pagina 39
het hele verslag
hier
Is dit ook als e-book beschikbaar?
De link verwijst naar een PDF, kun je die niet downloaden en in je reader zetten?
‘When it comes to digitalisation, most brands are convinced about the metaverse and NFTs, to an even greater degree than consumers.’ Blijken de marketingmanagers toch weer niet de snelste konijntjes in het bos.
De PDF kun je opslaan op je computer en dan converteren naar een E-Pub via gratis programma’s als Calibri en dan op je E reader zetten.
Ik had niet anders verwacht.
Ik ben zelf ‘van de Apple’ enne iBooks pakt gewoon PDF als formaat, ik hoef helemaal niks te converteren. Downloaden, in iBooks importeren en keurig leesbaar op de iPad (en iPhone/Mac) … de iPad is mijn eReader
Hmmm, ik heb het nog niet rustig gelezen, maar één van de positieve ontwikkelingen in het luxesegment vind ik toch wel de inspanningen die gedaan worden om de duurzaamheid van het product te waarborgen.
Sustainability staat voorop, bv. bij Richemont in hun
jaarverslag
Ik denk dat het voor de eindgebruiker er misschien niet zo veel om geeft, maar het is natuurlijk wel mooi als je zoals IWC garandeert- er rustig van kan uitgaan dat al het gebruikte goud en platinum netjes traceerbaar is en dus niet één of andere duistere oorsprong heeft, blijkbaar is kinderarbeid nog steeds een uitwas in die sector.
Panerai heeft een concept watch die voor 98.6% uit gerecycleerd materiaal bestaat.
Zenith maakt horlogebandjes van Vuitton afval
In laboratoria gekweekte diamantjes worden meer en meer gebruikt
Deloitte onderzoeken willen wel eens omstreden zijn , maar ik ga het downloaden…
In dat kader moet je eens opzoeken op wat voor wijze materiaal voor batterijen voor je ev en smartphone uit de grond wordt gehaald in Kongo.
onlangs een podcast over gehoord en beelden gezien. Dat is letterlijke slaven- en kinderarbeid anno 2023
Wie heeft Deloitte hiervoor betaald? wc eend?
Dit kun je toch geen “study” noemen.
Leuk om even te lezen, dankjewel!