Delugs The Bagel

Iemand ervaring met de Delugs The Bagel?

Is deze aan te raden als travel case voor 1 horloge? Voor op vakantie etc?

Of is de houding waar het horloge in ligt niet goed en eventueel gevoelig voor krassen (op de zijkant) ?

1 like

Die dingen zijn ideaal voor 1 horloge. Aan de binnenkant zijn ze afgewerkt met een krasvrije, zachte stof. De houding heeft geen negatief effect op het horloge. Bij ome Ali overigens ook te koop.

3 likes

En dan heb je er 10 voor dezelde prijs en uit dezelfde bagel bakkerij waarschijnlijk ook nog…

6 likes

Absoluut, ik heb een vergelijkbaar exemplaar en vind het een ideale manier om een extra horloge veilig te vervoeren.

2 likes

Tag heuer gebruikt ook zoiets als service pouch. Heb er zo 1 gekregen na sevice laatst.

1 like

Ik heb er één van Ali: die voldoet prima. :+1:t2:

2 likes

CrownGuard verkocht ze voorheen ook. Was hele goede kwaliteit.

1 like

Niks mis met Ali,

Er is ook een variant met een kussentje.

2 likes

En om het topic even te “misbruiken” maar wel bij Delugs te blijven.

Heeft iemand ervaring met The Zip Box?

Zijn ze afgestapt van deze:

Heb je er een foto van?

Zoals al eerder gezegd, gewoon bij Ali bestellen. Prijzen van Delugs zijn over the top.

2 likes

nee, ik vind Delugs vaak te duur voor wat ze bieden, zowel de banden als de cases zijn bijvoorbeeld bij Fluco.de minder prijzig en van dezelfde kwaliteit. Voor een lederen zippered box heb ik deze van Tawbury

1 like

Geen idee of ze helemaal van afgestapt zijn. Maar heb die langwerpige ook een keer gekregen. Alleen dit keer deze. Zie link

:+1:Een stuk praktischer dan de brillenkoker.

Deze heb ik ook gezien. Wat vind je van de kwaliteit?

Komen de horloges niet tegen elkaar aan? Komen ze niet tegen de bovenkant aan?

De kwaliteit is erg goed, prima kussens in de M vorm , horloges goed gescheiden, extra vak voor bandjes of iets en een uitneembaar ding in de deksel, waar je je horloges op kan leggen voor een bandenwissel. In gesloten toestand fixeert dit de horloges goed.

1 like

Geef jij dit de voorkeur boven een horloge rol?

Ik overweeg hem te bestellen maar weet niet of de box te groot is?

1 like

Ja, ik vind een rol lastiger met openen en eruit halen van horloges bij dagelijks gebruik. Deze staat in mijn bureau en kan er makkelijker dagelijks bij om horloges te wisselen. Heb ook een roll gehad maar die bleef niet open staan. Voor mij is deze ideaal ook door de flexibele kussens. Ik weet niet waar je woont anders kom je een keer kijken in Zeewolde?

1 like

Dank voor het aanbod maar ik woon wat te ver weg. In Limburg…

1 like

nee, dat gaat het niet worden… :grimacing: