Ik heb de Delugs Zip Box op het oog in de 4 horloge variant.
Heeft iemand ervaring met deze of deze soort zip boxen?
Ik zit er een beetje mee dat de horloges niet volledig van elkaar afgescheiden zijn. Of is dit helemaal geen probleem?
Ik heb de Delugs Zip Box op het oog in de 4 horloge variant.
Heeft iemand ervaring met deze of deze soort zip boxen?
Ik zit er een beetje mee dat de horloges niet volledig van elkaar afgescheiden zijn. Of is dit helemaal geen probleem?
Als bewaardoos: nee,
Als reisdinges: niet prettig, evenmin als ruimte boven het horloge zonder fixatie van boven door de klep
Geen ervaring mee maar ik heb zelf zoiets voor 6 horloges maar zeer goede kwaliteit en perfecte kussens.
En aardig wat goedkoper…
Je hebt er een gehad?
Ik heb er 3: de 2, 4 en 8. Ik heb de 12 gehad, maar die heb ik verkocht omdat ik niet alles meer op 1 plaats liggen heb. Ik gebruik de 2 als reisdoosje en de andere om mijn horloges te bewaren
Ik vind het schitterende dozen. Ze zijn compact en heel kwalitatief en de kussentjes zijn mooi indrukbaar. Dat laatste is echt een must voor mijn 17cm pols, bij andere dozen kan ik vaak de sluiting niet dicht doen.
Voor mij is de openheid een troef. Je horloges zitten stevig in de doos gedrukt door het zachte deksel, maar je kan ze wel mooi zien als de doos openstaat. Ze zitten zeker niet tegen elkaar… tenzij je allemaal 45mm horloges naast elkaar steekt misschien. Enige nadeel is dat de band niet zoveel ruimte heeft, dus een dikke rubber strap of sluiting drukt ze wel wat omhoog. Maar daar ben ik sowieso niet zo’n fan van dus ik heb hier weinig last van
Een tip: wacht tot de black friday sale, dan doen ze vaak een mooie actie (-20% of iets in die grootteorde).
Snelle foto:
Thanks voor de info. Mijn 3 horloges zitten tussen de 36 en 40mm in. De 4de zal een santos worden, dus die zal ook goed passen.
Wat zeg je zelf van de prijs kwaliteit?
Goedkoop zijn ze niet, zeker niet omdat je nog import bovenop de catalogusprijs moet rekenen (wordt berekend als je eens een checkout doet). Maar die BF actie in november compenseert ongeveer die importkosten, dus dan vind ik het wel ok. Zeker omdat je daar heel lang mee doet en je horloges wel een mooie doos verdienen
Bulang bv heeft ook leuke doosjes die nog wat beter afgewerkt zijn, maar die zijn nog een stuk duurder. Dus Delugs zit zowat tussen echt premium en budget.
Helemaal mee eens!
Valt die klep nie telkens weer toe? Als hij mooi open blijft vind ik het een topper, maar ik heb ooit eentje gehad en die moest je openhouden om de set even te bewonderen. Vond ik een minpunt
Ja dat wel maar dan blijven ze mooi beschermd