Denham x Seiko

Ze hadden al eerder een collab met Timex, dus waarom ook niet met Seiko. Ik heb geen idee welk model dit is (ik zit niet zo in de Seiko’s), maar de blauwe kleur doet het wel lekker :+1:t2:
De denimkleur strap en het schaartje maken het compleet.

Best leuk, maar hebben hebben hebben, mwah……

16 likes

wat leuk, mijn dochter is daar deze week op ponykamp!
denham037

40 likes

Wel geinig

2 likes

Vind 'm wel tof!

Heel lekkere versie!

Ik vind hem goed gelukt! :+1:

Je gaat toch niet met een kleding merknaam op je wijzerplaat lopen? En dan dat schaartje… :see_no_evil:

Mooie kleuren combinatie, dat wel.

2 likes

Gemeente Twenterand? :smile:

Deze was ook leuk.

4 likes

image

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes: :rofl: :joy:

Ja deze kan ik wel waarderen. Leuk dat er een Nederlands tintje aan zit en simpelweg de kleuren bevallen mij wel. Denham maakt overigens ook mooie jeans.

Ik draag de broeken graag, maar dit vind ik niks. Lekker bij kleding houden.

Niet slecht zeg. Grappig hoe gele stiksels van de band terugkomen in de plaat. Maakt een bandenwissel lastiger zegt mijn autistisch hoofd :see_no_evil:

Wel jammer van de hoeveelheid logo’s en teksten in de lijn van 12-6. Die schaar, ‘Seiko’, logo Seiko, Den Ham, automatic. Net even te druk

1 like

Wel stoer en jeugdig!!!

Ik vind hem wel geslaagd. Minder in your face dan de Timex variant. Qua details en kleuren goed gedaan

Ah! Den Ham! Welbekend van de molen, en van Foto Konijnenberg.

1 like

Ik had er nog nooit van gehoord maar dat zal wel een kwestie van leeftijd zijn. Maar wat ik zie in de catalogus… mooie materialen gebruiken ze.

1 like

Niet mijn ding maar ik vind het wel leuk dat er van die colab’s worden gedaan. Zeker als je dan net fan bent dan is het toch wel leuk denk ik :slightly_smiling_face:.

Kleuren zijn wel tof. Maar Denham vraagt gemiddeld 180 euro voor een paar jeans… Denk niet dat de mensen die dat uitgeven aan spijkerbroeken deze seiko 5 gaan kopen. Maar toch leuk gedaan.

1 like