Captaingingerbeardd

Afgelopen week van @Captaingingerbeardd enkele mooie lederen bandjes gekocht.

Het contact was heel prettig en efficiënt en Deniz heeft de bandjes zeer snel en netjes verpakt verzonden! :+1:

Zeer aanbevelenswaardig! Tot de volgende keer! :+1: :relaxed:

1 like

Een Bergeon tool bij @Captaingingerbeardd gekocht. Perfect, goede communicatie en snel verstuurd!

1 like

Bij Deniz deze week een Bergeon tool gekocht. Ging vlot. Goede en prettige communicatie. Een man een man, een woord een woord. En zo hoort dat.

2 likes

Onlangs een bergeon tool via @Captaingingerbeardd gekocht, werd goed op de hoogte gehouden en maakte toezeggingen waar.
Top verkoper!

1 like

Ik heb ook een Bergeon 6767 bij Deniz besteld, maar ik moest een andere hebben dan hij oorspronkelijk aanbood. Heeft hij gewoon voor mij de juiste besteld. Ondanks dat er even iets fout was gegaan in de bestelling, toch gewoon op tijd binnen zodat ik vanavond mijn band kan wisselen voor een bruiloft morgen.

Bedankt!

1 like

Ook hier een Bergeon tooltje binnengekregen van @Captaingingerbeardd
Bestelling liep wat vertraging op voor Deniz ze binnen had.
Maar al die tijd werd ik keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Uitstekende verkoper/communicator waar ik zo weer zaken mee doe.
Een regelrechte aanrader. :+1:

1 like

Ook hier bij @Captaingingerbeardd een swaptool van Bergeon besteld.
De levering aan Deniz heeft wat vertraging opgelopen maar daar kon hij niets aan doen.
Verder prettige communicatie en prima levering! Zou zonder aarzelen bij Deniz een volgende aankoop doen.

Deniz bedankt! :+1:

1 like

Ook een Bergeon tooltje van @Captaingingerbeardd ontvangen.
Over deze jongen niets dan goeds. *****
Communiceert lekker en ik vind Deniz absoluut een aanrader!
Deniz, nogmaals hartelijk dank en wellicht tot een volgende keer.

1 like

Mooi tooltje gekocht van @Captaingingerbeardd, Goede communicatie over leveringstijden.
Aanbevolen en bedankt.

1 like

Hier kan ik niets aan toevoegen! Ook bedankt @Captaingingerbeardd !

1 like

Kort geleden een burgeon tooltje bij @Captaingingerbeardd gekocht. De tool was goed geprijst en snel binnen. Echt een aanrader👍

1 like

Dikke :thumbsup: prettig zaken doen met @Captaingingerbeardd

1 like

Vandaag een hele mooie SKX009 ontvangen die ik van @Captaingingerbeardd heb gekocht. Schappelijke prijs overeengekomen in een recordtijd, snel geleverd en de kwaliteit van het horloge is uitstekend. Kortom, een heel positieve ervaring.

Groeten,

Coos

1 like

Vandaag FTF een vintage Seiko verkocht aan Deniz.
Prima communicatie en probleemloze afhandeling.
Positieve ervaring wat mij betreft.

1 like

Ook ik heb een Bergeontooltje bij @Captaingingerbeardd besteld, en hoewel hij er geen meer op voorraad had, heeft hij een hoop moeite gedaan er nog een te regelen…

Sympathieke vent, snelle “service”, en prima contact. Zonder enige twijfel een aanbeveling waard!

1 like

Leuke deal met @Captaingingerbeardd gedaan. Duidelijke , snelle en prettige comminicatie. Zeker een aanrader… zeer betrouwbare HFer👍 Top geregeld Deniz

1 like

Ik heb van @Captaingingerbeardd een vorkje voor mijn Bergeon tool gekocht. En dit voor een “prikkie” :wink:

Snel en goed gehandeld. Bedankt!

1 like

Twee zuludivers overgenomen van @Captaingingerbeardd. Fijne deal en snelle levering!

1 like

Bergeon vorkje overgenomen van Deniz. Fijne communicatie en ontzettend snel geregeld. Hulde voor onze bergeon dealer :wink:

1 like

Vlotte gozer, regelt alles meteen. Alles is in detail beschreven en kon hem zo overnemen. Hardstikke bedankt @Captaingingerbeardd :sunglasses:

1 like