Denken jullie mee?

Aangezien mijn laatste dagen met de BB58 ingegaan zijn start de zoektocht naar iets nieuw…

W2them je had toch spijt dat je deze vorige keer verkocht had?

Inderdaad maar nu ik hem weer dagelijks aan heb doet hij me niet zoveel meer… :man_shrugging:

Afgelopen week ben ik de Tudor pelagos LHD en de gmt gaan passen en ook al vond ik ze beide top toch kreeg ik er niet het verwachte “WOW” gevoel meer bij :woozy_face: En geloof me: Ik ben een Tudor fanboy… maar toch…

Ik ben ten einde raad…
Wat zoek ik?
Tja ik weet het ook niet meer…:face_with_raised_eyebrow:

Ik grijp steeds naar duikhorloges…
Maat? 39-42mm
Flashy kleuren? :no_entry:
Budget? Een €2500 (kan omhoog maar moet niet)

Shoot jullie suggesties met plaatjes :smirk:

5 likes

Oris Aquis

2 likes

Ahum! Breitling?

2 likes

Heb sterk het gevoel dat je even naar Japan moet :v:

3 likes

De eerste is knap maar wel wat boven budget :innocent: de 2de vind ik echt niks…

1 like

Een Doxa sharkhunter misschien?

11 likes

8 likes

Ook mooi!

Gooi het eens over een volledig andere boeg door stijlbreuk te plegen. Wat spreekt je aan in een horloge? Wellicht eens vrij van vooringenomenheid een horlogezaak binnenlopen?

2 likes

Koop een Omega Seamaster 2254.50 met doos en papieren, nu ze nog te koop zijn voor een fatsoenlijk bedrag.

Just saying

3 likes

Oef ja, Doxa is ook gaaf!

1 like

Referenties zeggen me niet veel😅 foto?

Al eens wat fliegers geprobeerd Goran? Zeg nu zelf, hoe vaak ga je dieper dan een metertje onder water.
Longines spirit:


Sinn 856 b-uhr van zulu:

Stowa classic flieger

3 likes

Mooi!

Geen idee ik vind de dial vaak te druk… :sweat_smile:

1 like

Kan ik oprecht niet zeggen… maar als je me een dresser en een duiker laat zien kijk ik enkel naar de duiker…

Deze tikt wel veel boxen aan en dan kun je nog iets leuks erbij verzinnen:

Edit: niet te koop hoor :rofl:

Alternatief die ik aan het eye-fu$#en ben:

Breitling Colt

Omega Seamaster maar budget moet dan iets omhoog

6 likes

En tool of duiker?

Longines Legend Diver, was voor mij persoonlijk dé verrassing op horlogegebied. Heb een Tudor BBB gehad, heb een Omega Seamster en een Sinn EZM3 en een TH Aquaracer gmt maar de Longines krijgt de meeste draagtijd. Heb inmiddels 3 originele banden en een stalen Uncle Seiko band ervoor dus kan lekker afwisselen.

Groeten
Rutger

9 likes