Schijnbaar heeft @DennisWalta vele horlogedeals hier gesloten, maar nog geen topic. Met wat navraag hier en daar bleek er niets mis te zijn bij eerdere transacties, tot zover bekend.
Ik had er zelf wel behoefte aan een topic gehad in het geval van TL1.
Conclusie; horloge verkocht, geld netjes binnen, succesvolle deal.
Het langere verhaal ging iets minder soepel. Dennis kwam er relatief snel in de lucht met belangstelling voor mijn horloge. Communicatie verliep traag, vooral op de momenten dat het er op aan kwam qua beslissen. Het onderwerp âbetaling uitvoerenâ verliep ook niet soepel. Vraag was of er via creditcard betaald kon worden, wat bij mij (als particulier) niet kan. Daarna moest er het één en ander verkocht worden en/of viel de opbrengst tegen. Langdurig reserveren wilde ik niet, tenzij tegen een aanbetaling. En daarna radiostilte.
Uiteindelijk kwam Dennis weer in de lucht en kon doorpakken. Netjes geld op de rekening (betaald van een zakelijke rekening gelinkt aan een online horlogehandel), inclusief de kosten voor verzending. Ondanks het geringe afstandsverschil wilde Dennis toch graag verzenden, wat een eigen keuze is. Volgens T&T is pakket bezorgd en ondertekend, de deal is succesvol afgerond.
Conclusie; horloge verkocht, geld netjes binnen, succesvolle deal.